Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Marina Habraken

Geweldig . Ondanks de drukte heel snel geholpen . Zeer vriendelijk en de deal was snel gemaakt.

Van Gastel

Goed en professioneel

ruedisueli

Wat een waardeloos bedrijf na aankoop vorig jaar Juli kwam het bankstel half december na betalen werd het uit geladen. Bij het uit pakken waren 2 van de 4 delen zwaar beschadigd. Eerste week januari... Wat een waardeloos bedrijf na aankoop vorig jaar Juli kwam het bankstel half december na betalen werd het uit geladen. Bij het uit pakken waren 2 van de 4 delen zwaar beschadigd. Eerste week januari monteurs nee kunnen we niet hier maken moeten de hoes bestellen. In Italië na 6 maanden het laatste deel terug gekregen na tientallen telefoontjes. Waar bij de klanten service het liegen niet vies vind. Al de leugens bij elkaar zijn te gek voor woorden. Dan word het geleverd nog geen excuses briefje en/of telefoontje voor het lange wachten. Rond uit waardeloos.
Echt een heel slecht bedrijf wat alles aan mekaar liegt. En u/ons als klant in ieder geval niet heel serieus neemt gezien met welk gemak ze leugens aan u willen verkopen.

Susan de rooij

Vriendelijk personeel, lekkere koffie, ze denk met je mee.

Vriendelijk personeel, lekkere koffie, ze denk met je mee.

We kwamen binnen, gingen op een bank zitten en we waren meteen verkocht beide waren we gelijk erover eens dat DIT de bank ging worden. En zijn een paar dagen later terug gegaan om hem te bestellen. Nu nog 12 weekjes wachten en dan lekker thuis genieten van onze heerlijke thuis bank.

Jff van Ravenstein

Kwaliteit meubels goed advies heel klant vriendelijk

Middendorp

Prettig geholpen, uitgebreide keuzes.

Van den Akker

Heel prettig, kregen alle tijd, eerlijk advies