Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Alex

Geholpen door Andrea. Heeft goed geluisterd en wist precies wat ik nodig had. Daarnaast een leuke actie wat scheelde in de prijs en levertijd. Reuze blij met de keuzes. Al jaren doe ik mijn meubel... Geholpen door Andrea. Heeft goed geluisterd en wist precies wat ik nodig had. Daarnaast een leuke actie wat scheelde in de prijs en levertijd. Reuze blij met de keuzes. Al jaren doe ik mijn meubel aankopen hier. En dat blijf ik nog wel even doen.

Dianne van den Oord-Oorburg

Nette zaak, prettige communicatie. Hopelijk straks ook blij met de levering!

A F Scholte

Vriendelijk personeel

Jeannet Veldman

Goede Service van het personeel

Holierhoek

Tot dat de 'manager' erbij komt om een definitieve prijs te maken. We zijn in eerste instantie geholpen door een nieuwe medewerker die geassisteerd werd door een verkoper netjes en correct.
Tot dat de 'manager' erbij komt om een definitieve prijs te maken.

Wat een onbeschofte hork is deze man.

Ik zat daar al 45min. En moest mijn kinder van school halen. Meneer ging geen prijs maken werd ons op een onbeschofte en niet te misstane manier duidelijk gemaakt.
Ik moest maar terug komen.

Helaas Woonsquare u mist een verkoop van enkele duizenden euro.

Het besluit was al gevallen alleen de prijs niet.

Complimenten voor de aspirant verkoper.
Ik zou hem zo aanemen in onze winkel.
Jammer dat je moet werken met zo'n hork.

W.de Rooij

Vriendelijk geholpen, niks opdringerig, zelf stomme fout gemaakt 2 en half zits, ipv 2 zits.Weer terug gegaan, geen probleem, zo vriendelijk.Kom hier zeker terug, niet alleen ik, ook mijn Zoon en... Vriendelijk geholpen, niks opdringerig, zelf stomme fout gemaakt 2 en half zits, ipv 2 zits.Weer terug gegaan, geen probleem, zo vriendelijk.Kom hier zeker terug, niet alleen ik, ook mijn Zoon en vriendin willen hier graag hun meubels kopen, als ze hun huisje hebben. Dikke pluim 💐

Remkes

Netjes en deskundigheid geholpen.