Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Diana Verstoep

Zeer leuk geholpen door volgens mij heette hij Richard.
Echt een verkoper😊 maar ook zeker een persoon waarmee je kan onderhandelen.....👍

Ria de Goede van Dieten

Zoals altijd voelen wij ons daar relaxed. Vroeg ook opbeen moment wij willen rustig even alleen kijken. Was geen probleem. Uiteindelijk geslaagd voor bank en 2 stoelen. Fijne uitleg over de... Zoals altijd voelen wij ons daar relaxed. Vroeg ook opbeen moment wij willen rustig even alleen kijken. Was geen probleem. Uiteindelijk geslaagd voor bank en 2 stoelen. Fijne uitleg over de bekleding.

E Gronloh

Duidelijk uitleg en rond lijding

Woonsquare

Ik was met mijn dochter die ook recent een bank had gekocht , ook ik heb hier vaker meubels gekocht en stond nog in het systeem . Ik had op de site een 2 zitsbankje gezien , Salzburg , en de... Ik was met mijn dochter die ook recent een bank had gekocht , ook ik heb hier vaker meubels gekocht en stond nog in het systeem . Ik had op de site een 2 zitsbankje gezien , Salzburg , en de verkoopster die ons vriendelijk ontving liet het gelijk zijn . We waren gelijk enthousiast dat de foto klopte en ik heb de bank en 1 bijpassende stoel besteld en aanbetaald . Waar je eenmaal goed bent geholpen kom je graag weer terug .

Corputty

Goede service en erg behulpzaam niet opdringerig en geven eerlijk advies en goede kwaliteit meubels en bankstellen. Zeer tevreden heb ook een mooie hoekbank gekocht.

Hanneke Robberegt

Hele fijne woonwinkel, je krijgt er alle tijd om rustig rond te kijken. Vriendelijk personeel en een heerlijk kopje koffie.

Inge Tervoort

Vriendelijke medewerker goed geholpen