Bereikbaarheid showroom
Collectie meubelen

Spaan

Vriendelijke verkopers

Hans

Prima geholpen duidelijke uitleg over uitvoering en kwaliteit

Graafland

Prima ontvangen , niet gelijk een verkoper op je nek , vriendelijke man die echt met ons meedacht

Jean-Paul Willemse

Eerst even uitgebreid de mogelijkheid gekregen om rustig rond te kijken en te proberen. Daarna heel vriendelijk em behulpzaam geholpen door de mannelijke verkoper. Met wat hulp en begeleiding tot... Eerst even uitgebreid de mogelijkheid gekregen om rustig rond te kijken en te proberen. Daarna heel vriendelijk em behulpzaam geholpen door de mannelijke verkoper. Met wat hulp en begeleiding tot een mooie keuze kunnen komen!

Van Neerbos

Zeer tevreden

Nicolette

Mooie nette winkel en correct geholpen.

We werden bij de hand genomen vanaf moment dat we de zaak in stapte. Er werd goed advies gegeven, maar geen tijd gegeven om goed over na te denken. De algemene voorwaarde voor af sluiten van de deal... We werden bij de hand genomen vanaf moment dat we de zaak in stapte. Er werd goed advies gegeven, maar geen tijd gegeven om goed over na te denken. De algemene voorwaarde voor af sluiten van de deal werd ook niet benoemd. Voelde aan dat ze vluchtig mijn geld wilde hebben. Weinig vertrouwen in hun product hadden dat ik terug zal komen, dus ik moet die dag de deal maken. Achteraf was het ook niet de beste deal.

Btouwer

Personeel zeer netjes. Werd netjes geholpen.hadden begrip voor mijn situatie. Ga zo door.kom zeker weer terug.

Jos van der Horst

Er was belooft dat de bank voor de kerst 2023 geleverd zou worden en het werd februari 2024.

Zwart

Vriendelijke benadering van het personeel, denken ook mee met indeling van huiskamer qua ( hoek)banken