Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

M.A.Jacobi

Goede ervaring.Minpunt vind ik de totaal niet gespecificeerde factuur,zeker na aanpassing van stofkeuze.Online past de verkoper een en ander aan maar dit is totaal niet inzichtelijk voor de klant en... Goede ervaring.Minpunt vind ik de totaal niet gespecificeerde factuur,zeker na aanpassing van stofkeuze.Online past de verkoper een en ander aan maar dit is totaal niet inzichtelijk voor de klant en er verschijnt een ander eindbedrag zonder enige specificatie, je moet het doen met een aantal codes en moet er maar van uitgaan dat de berekening goed is uitgevoerd.
Bovenstaande klacht had ik via uw klachtenlink willen verzenden maar die geeft aan niet meer te bestaan.

R. Korving

Ruime keuze met goede kwaliteit meubelen voor een redelijke prijs.

Mangel

Vriendelijke mensen. Alleen een beetje te vrij.

Woonsquare

Positief koffie kon beter

Geurswine

Geweldige zaak! Ze hebben hele mooie spullen.

D.perrier

Zeer vriendelijk

Daalman

Heel vriendelijk geholpen, werd echt de tijd genomen om ons te woord te staan. Goed advies gegeven echt tevreden zijn wij

Jimmy

Wij kwamen door de aanbieding in de folder kijken in de showroom. Dan blijkt dat het niet geheel reële prijzen zijn waarmee geadverteerd is. Uiteindelijk toch een leuke deal kunnen maken maar wel... Wij kwamen door de aanbieding in de folder kijken in de showroom. Dan blijkt dat het niet geheel reële prijzen zijn waarmee geadverteerd is. Uiteindelijk toch een leuke deal kunnen maken maar wel een paar honderd euro meer kwijt dan de verwachting was.
Verkopers waren vriendelijk en behulpzaam.