Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Sebastiaan C

Prettige winkelervaring, goede uitleg en vlotte levering volgens afspraak

J Bosch

Gastvrije ontvangst zonder opdringerige verkopers

Ruud van Baar

Correct en vriendelijk

J.P.van Lienden

Vriendelijke meedenkende en behulpzame verkoper. Ondanks ons lage budget zijn wij er toch in geslaagd om een mooie hoekbank te kopen

Oceana

UITSTEKEND !!!!

P.Tmmerman

Prettig en ontspannen

Woonsquare Almere

Woonsquare, Nooit meer! De slogan die bij dit bedrijf het best past. Jammer dat ik ze niet kan belonen met 0 sterren. Alle sales trucjes en praatjes (sales eindigt vandaag, extra korting, etc..) uit... Woonsquare, Nooit meer! De slogan die bij dit bedrijf het best past. Jammer dat ik ze niet kan belonen met 0 sterren. Alle sales trucjes en praatjes (sales eindigt vandaag, extra korting, etc..) uit de kast gehaald om me per direct een bank te laten kopen. Een super agressieve manier van verkopen! Toen ze overtuigd waren dat ik dit niet ging doen, hebben ze hun ware gezicht laten zien, denigrerend, beledigend en super onvriendelijk tot bijna agressief aan toe.. vooral de 'supervisor' zogenaamd wat een slecht voorbeeld is hij voor de rest. Nogmaals: Woonsquare, NOOIT MEER.
Ps ( woonsquare Almere)

Brudet

Mijn ervaring was heel aangenaam. Ik kreeg lekker de kans om rustig rond te lopen en mijn bank uit te zoeken. De medewerker genaamd Rawa was heel vriendelijk en niet opdringerig. Hij legde alles... Mijn ervaring was heel aangenaam. Ik kreeg lekker de kans om rustig rond te lopen en mijn bank uit te zoeken. De medewerker genaamd Rawa was heel vriendelijk en niet opdringerig. Hij legde alles goed uit qua comfort en stof van mijn uitgekozen bank.

A. Morees jr.

Ik heb een bankstel gekocht

H.P. Jutte

Uitstekend