Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Fatima

Grote showroom en vriendelijke adviseurs. Wij zijn goed geholpen in Almere!

Telmoudi

Vriendelijke verkoper

A.J. Pijnaker en mevrouw O.Pijnaker

We werden bij binnenkomst zeer hartelijk ontvangen met een kopje koffie en we konden daarna rustig rondkijken en ze vroegen af en toe of we het konden vinden zonder opdringerig te worden.... We werden bij binnenkomst zeer hartelijk ontvangen met een kopje koffie en we konden daarna rustig rondkijken en ze vroegen af en toe of we het konden vinden zonder opdringerig te worden. Uiteindelijk hadden we gevonden wat we wilden en werden door de verkoper op zeer correcte en uitgebreide en vriendelijke wijze geadviseerd over het product en we besloten tot de aankoop over te gaan. Geweldige winkel

Ferhat

Mooie winkel en goed aanbiedingen en natuurlijk vriendelijke mensen ze helpen je graag.

Rianne

Negen weken op onze bank mogen wachten. Oh wat waren we blij toen hij er eindelijk was. En nu, twee weken laten zijn we absoluut niet blij. De stof heeft al last van extreme pilling en vlekken gaan... Negen weken op onze bank mogen wachten. Oh wat waren we blij toen hij er eindelijk was. En nu, twee weken laten zijn we absoluut niet blij. De stof heeft al last van extreme pilling en vlekken gaan er absoluut niet uit. Toen we de bank kochten hebben we uitgebreid besproken dat we een sterke stof wilde in verband met huisdieren op de bank. Er werd ons verzekerd dat dit helemaal goed zou gaan komen, zeker met de protex laag. Helaas… Zelfs onze Ikea bank die we 3 jaar hadden staan was van betere kwaliteit stof dan deze bank. Diep en diep triest. De oplossing die Woonsquare gaf: niet behulpzame schoonmaak tips, en de mogelijkheid om op onze eigen kosten de bank te laten her bekleden (wat net zoveel zou kosten als een gloed nieuwe bank)

Lie a lien

Nette en goede service. Vriendelijk personeel. Nu ook mijn 2e bank daar ook weer gekocht. En net als de eerste keer weer helemaal blij m t de aankoop

Joey Snoeren

Werd goed geholpen en duidelijk van de zaken die gaan komen echt top service.

Ruud Tinga

Prettige service, heerlijke koffie, vriendelijke verkoper, ontspannen sfeer en geduldige uitleg.

S. Vlaar

Goede service, ervaren meedenkende verkoper welke bereid was om te onderhandelen.