Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

de With

Super vriendelijk en goed geholpen. Ze denken met je mee. Goede prijs voor goede kwaliteit. We hebben al meer meubels gekocht hier. Zeer tevreden.

L. J van Uden.

De ontvangst bij Woonsquare was verbazend goed, geen opdringerige verkopers maar je eerst rustig laten rondkijken, waarna we geholpen werden door een eerste klas verkoper die zonder opdringen je... De ontvangst bij Woonsquare was verbazend goed, geen opdringerige verkopers maar je eerst rustig laten rondkijken, waarna we geholpen werden door een eerste klas verkoper die zonder opdringen je naar een goede keus leiden, echt grote klasse.

L.A, van Rossum

Het was de bedoeling om even rond te kijken wat er allemaal te koop is. We werden vriendelijk ontvangen. Tussendoor goed advies gekregen. We zagen meteen wat voor ons geschikt was! Uiteindelijk... Het was de bedoeling om even rond te kijken wat er allemaal te koop is. We werden vriendelijk ontvangen. Tussendoor goed advies gekregen. We zagen meteen wat voor ons geschikt was! Uiteindelijk tijdens een kopje koffie een offerte laten maken en nagedacht of we de aankoop zouden doen. Mede door het goede advies van de medewerkster heeft een kennis van mij een driezitsbank en ik een 2,5zitsbank, 2 fauteuils en 6 eetkamerstoelen gekocht! We zijn zeer tevreden.

Dick Postma

Prettige winkel met een uitgebreid assortiment stoelen - banken en de verkoper die de tijd neemt om de verschillen voor- en nadelen van je keuze uit te leggen.

Woonsquare

Goede ontvangst

Anouk Steennis

Heel fijn met ruimte voor niet gelijk beslissen en goed meedenken, ook voor hoe het combineert met meubels die er al zijn

Renaud

Vriendelijk personeel

Hans de Waal

Niets dan lof. Er werd direct gevraagd of we rond wilden kijken of hulp nodig hadden. Er werd geen druk op gezet. Koffie/thee werd aangeboden. Toen we zover waren werden we perfect geholpen.

R. van der Vlies

Prima vriendelijke medewerkster