Jan van Delft

Zeer positieve ervaring, wat een deskundig en zeer net personeel.
Deze mensen verdienen echt een pluim, zijn erg goed op elkaar ingespeeld, dit was een geweldig team.

Niets

E. de Boer

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen! En alle medewerkers zijn bijzonder vriendelijk en empathisch. Een 10 met een griffel!

Absoluut geen

Jeroen

Zeer nette offerte, duidelijk wat ze wel en niet doen, redelijke prijzen en zorgvuldig. Eindoplevering na de ontruiming was keurig.

Wilco

Positieve ervaring met dit bedrijf. Gaan zorgvuldig te werk, weten je gerust te stellen, communicatie is kordaat, zonder het menselijke aspect uit oog te verliezen. Kortom een aanrader!

Nee niks

Ingrid Griekspoor

Van het eerste telefonisch contact tot het moment dat het appartement werd opgeleverd is alles tot volle tevredenheid verlopen. Geweldig!

René Van Gool

Opnieuw helemaal top! Dit is inmiddels de 3e keer dat we gebruik hebben mogen maken van de diensten van Woningontruiming-Regionaal (CVS) en ook deze keer liep het gesmeerd. Keurig op tijd, netjes... Opnieuw helemaal top! Dit is inmiddels de 3e keer dat we gebruik hebben mogen maken van de diensten van Woningontruiming-Regionaal (CVS) en ook deze keer liep het gesmeerd. Keurig op tijd, netjes werken en keurig opleveren. Een dikke aanrader voor iedereen die een dergelijke service zoekt.

Geen, gewoon goed.

Sylvia G.

Uitstekend! Heel prettig contact met Carry. Ze begrijpt hoe lastig het kan zijn om de woning van een overledene te laten leeghalen. En zorgt dat van alle ruimtes duidelijk op papier staat wat er... Uitstekend! Heel prettig contact met Carry. Ze begrijpt hoe lastig het kan zijn om de woning van een overledene te laten leeghalen. En zorgt dat van alle ruimtes duidelijk op papier staat wat er moet gebeuren en wat er eventueel moet achterblijven, met foto's. Daardoor had ik er alle vertrouwen in dat dit buiten mijn aanwezigheid allemaal goed zou komen en dat vertrouwen bleek terecht te zijn. Ik werd hierdoor echt ontzorgd en kon mezelf het pijnlijke moment van het laten leeghalen besparen. Ook het contact met de mannen die de woning ontruimden was prettig. Ze gaven duidelijk hun te verwachten tijdplanning aan en deden er alles aan om het helemaal naar wens op te leveren.

Geen.

SVDE

UITSTEKENDE DIENSTVERLENING

GEEN

Wilco

Met de verhuizing stonden we er alleen voor, na enige tijd is cvs gebeld, er kwam vrij snel iemand langs om alles door te spreken, en is de woning op tijd leeggekomen en de vloerbedekking... Met de verhuizing stonden we er alleen voor, na enige tijd is cvs gebeld, er kwam vrij snel iemand langs om alles door te spreken, en is de woning op tijd leeggekomen en de vloerbedekking eruitgehaald, en nog wat werkzaamheden. We zijn zeer tevreden over de hulp van cvs zelf hadden we het zeker niet gered.

Nee

rob

Uitstekende voorbereiding (door Carry) , uitvoering had iets beter gekund

Verbeterpunten of tips ?

Bij de oplevering hadden we wat alerter moeten zijn, gezien de professionaliteit van Carry tijdens de voorbereiding gingen we ervan uit dat alles 100% in orde zouden zijn. Het zijn kleine punten... Bij de oplevering hadden we wat alerter moeten zijn, gezien de professionaliteit van Carry tijdens de voorbereiding gingen we ervan uit dat alles 100% in orde zouden zijn. Het zijn kleine punten maar men heeft in één kamer de gaatjes in de muur niet met plamuur dichtgestopt en één lamp was weggehaald terwijl we hadden afgesproken dat die zou blijven hangen. Achteraf bleek er een goede reden te zijn dat die lamp was weggehaald maar dat hadden we liever gehoord tijdens de oplevering.