Ellen Heemskerk

Fijn bedrijf. Goed in communicatie en komen hun afspraken na. Ze gaan ook heel erg zorgvuldig om met je spullen .

Nee

LP

Uitermate goed!

Verbeterpunten of tips ?

Geen verbeterpunten te melden: alles was in orde.

E.kreffer, namens G. van der Feltz

Zeer plezierig en goed voor overleg en afstemming. De werkzaamheden zijn zeer netjes en keurig uitgevoerd. De oplevering namens ons is ook zeer goed verlopen, ook tot grote tevredenheid van de... Zeer plezierig en goed voor overleg en afstemming. De werkzaamheden zijn zeer netjes en keurig uitgevoerd. De oplevering namens ons is ook zeer goed verlopen, ook tot grote tevredenheid van de vertegenwoordiger de appartement eigenaar.

Verbeterpunten of tips ?

Ik zou niet weten wat er nog te verbeteren valt.

Geneviève

Heel goed! Werken netjes, alles gaat in overleg. Ben heel tevreden. Zijn ook scherp en secuur.

Nee

A. Bongers

Vanaf de eerste afspraak tot en met de uitvoering is alles heel erg prettig en snel verlopen. Complimenten voor de hardwerkende medewerkers. Alles uitgevoerd volgens afspraak. Alle respect

Geen . Alles snel en perfect verlopen

Wilma van Yperen

Fantastisch. Wat een geweldig bedrijf. Vanaf het moment van het eerste gesprek en de woningopname tot aan de laatste ontruiming niets dan lof. Een duidelijke offerte met foto’s. Zeer professioneel.... Fantastisch. Wat een geweldig bedrijf. Vanaf het moment van het eerste gesprek en de woningopname tot aan de laatste ontruiming niets dan lof. Een duidelijke offerte met foto’s. Zeer professioneel. Goede communicatie, goed bereikbaar en snelle reactie bij vragen.
Ook een fijn idee dat sommige dingen weer een nieuwe bestemming krijgen en de samenwerking met een veilingbedrijf hebben wij als zeer positief ervaren.
Wij kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen.

Geen verbeterpunten.

Cobi

Hele positieve ervaring, vanaf het eerste mailcontact.
Alles keurig en heel netjes gedaan!
Pluim voor alle medewerkers.
Jammer dat het bedrijf bij weinig mensen bekend is.

Alles perfect.

M. Peters

Na een prettig, helder gesprek, to the point in de woning van mijn moeder, en een duidelijke offerte heb ik akkoord gegeven.
De uitvoering was top, volgens afspraak is achtergebleven wat mocht...
De uitvoering was top, volgens afspraak is achtergebleven wat mocht blijven (rails-lampen) en verder was alles weg.
Bezemschoon opgeleverd.

nee

Jan van Delft

Zeer positieve ervaring, wat een deskundig en zeer net personeel.
Deze mensen verdienen echt een pluim, zijn erg goed op elkaar ingespeeld, dit was een geweldig team.

Niets

E. de Boer

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen! En alle medewerkers zijn bijzonder vriendelijk en empathisch. Een 10 met een griffel!

Absoluut geen