Damaris

Op het eerste gezicht lijken ze betrouwbaar en vriendelijk, maar achteraf heb ik veel spijt dat ze zijn gekomen. Ze zijn geen monteurs, maar oplichters die alleen komen voor de voorrijkosten van... Op het eerste gezicht lijken ze betrouwbaar en vriendelijk, maar achteraf heb ik veel spijt dat ze zijn gekomen. Ze zijn geen monteurs, maar oplichters die alleen komen voor de voorrijkosten van €69, en als je erin trapt, stellen ze je meer. Voordat ze kwamen, had ik contact opgenomen met de leverancier. Ze gaven aan wat er aan de hand was, maar ik moest meer dan een week wachten. Met de hete dagen was dat niet prettig. Dus belde ik Arebo/witgoed.website en vertelde wat er aan de hand was en heb ik ze nadrukkelijk gevraagd of ze er verstand van hadden. Ze zeiden ja, maar dat ze eerst alles moesten meten.

De monteur was gekomen, maar moest continu zijn collega bellen voor begeleiding, omdat die zogenaamde collega meer verstand had van deze modellen. Daaruit leek het alsof mijn koelkast iets anders had dan wat de fabrikant had verteld en moest ik dus ongeveer €300 betalen om het te laten maken. Ik vertrouwde het niet en heb het gemeld bij de andere monteur collega met meer verstand van mijn model. Omdat de eerste monteur niets had dichtgemaakt, is er op mijn verzoek een tweede collega langs geweest om te meten en alles dicht te maken. Die gaf ook een andere, incorrecte diagnose, terwijl ik al had verteld wat kapot was. Dus, ik heb besloten om de week te wachten totdat de fabrikant kon komen.

Verder draait mijn wasdroger, maar droogt niet. Volgens arebo is hij kapot en zou ik via hem een nieuwe kunnen aanschaffen. Ze waren niet geïnteresseerd in de reparatie, maar wilden een wasdroger verkopen.

Mijn koelkast is inmiddels gerepareerd door de fabrikant en de monteur voir de wasdroger moet nog komen, maar Arebo raakt nooit meer een apparaat van mij aan. Dus ze hadden wel wat kunnen stellen. Ik spreek van geluk dat het alleen op de €69 is gebleven. Ze waren heel vriendelijk totdat ik zei dat ik mijn geld terug wilde. Ik ga aangifte bij de politie doen, zodat deze officiële diefstallen stoppen.

Slechter kan het niet

Utrecht

Verbeterpunten of tips?

Wees eerlijk en verdient eerlijk je brood. Dat smaakt lekkerder

Stef

Waardeloos

Hoe was je ervaring met de monteur?

geen ervaring, er kwam geen monteur opdagen

lelystad

Verbeterpunten of tips?

zorg ervoor dat jullie een werkende website hebben, dit slaat echt helemaal nergens op

Ontvoerder

Niks gedaan

Apeldoorn

Verbeterpunten of tips?

Als jullie geen oplossing hebben, maken jullie geen afspraken

Ben

Niet gekomen

Verbeterpunten of tips?

Komen afspraken niet na. Bellen niet terug. Monteur komt niet opdagen op het afgesproken tijdstip.

Sjoerd

Website prima

Waardeloos.

Na kort kijken direct het advies dat de hele vaatwasser kapot was. Achteraf bleek er alleen wat eten in de afvoerslang te zitten

Stevensbeek

Verbeterpunten of tips?

Degelijke check doen en eerlijk advies. De uiteindelijke reparatie koste ons niets (zelf gedaan ook nog). Maar meneer wilde ons een nieuwe machine verkopen.

Mulder

Uitstekend

Heel goed

De groeve

Kan niets bedenken

De vries

Geen idee. De beste man nooit gezien.
Afspraak gemaakt
Er zou definitieve afspraak voor gebeld worden. Niks gehoord geen mail niks.
Hele ochtend thuis gebleven dat hij zou komen.

Nvt

Vlissingen

Contact opnemen met klanten

schop

Slechte ervaring,

Hoe was je ervaring met de monteur?

aardige man, echter binnen 5 minuten was hij de deur al uit.
aardige man, echter binnen 5 minuten was hij de deur al uit.
gevoeld aan de achterwand van de koelkast, vragen gesteld. en advies gegeven - Of er is gas gelekt waardoor hij niet meer genoeg kan koelen, OF de condensor is bevroren en dus 2 dagen ontdooien om te kijken of dat het oplost.

Dit was niet te bekijken maar moesten we gewoon proberen

wel de volle 69 euro moeten betalen voor 5 minuten werk. voelt niet goed

helmond

Verbeterpunten of tips?

eerlijke prijzen hanteren, of iemand echt goed laten kijken in plaats van 5 minuten en dan weg.

wim

Hoe was je ervaring met de monteur?

weet ik niet er is niemand gekomen!!!

is niemand geweest

Verbeterpunten of tips?

reageren op afspraken of je wel of niet komt, ik heb geen enkele reactie gehad

Joey Rellum

Niet verschenen op gemaakte afspraak en ook niet kunnen bereiken, om te vragen of E nog zouden komen.

Monteur is niet verschenen

In welke plaats is de monteur bij je langsgekomen?

Zou Amsterdam zijn geweest als de monteur was op komen dagen

Verbeterpunten of tips?

Gemaakte afspraak nakomen misschien? Of afbellen als het niet lukt te komen. Of telefonisch bereikbaar zijn op moment dat er nog een afspraak staat die niet nagekomen kan worden