jan kiel

Aankoop zonnepanelen

erg klantvriendelijk en een uitstekende voorlichting over de mogelijkheden die er zoal zijn

Gunther

Zeer goede zaak!

Zag door de bomen het bos niet meer in PV land. Door veel te lezen kwam ik bij Winkelman uit.
Pagina is goed en overzichtelijk , goede producten en mooie prijzen.
Meedenkend, goede...
Pagina is goed en overzichtelijk , goede producten en mooie prijzen.
Meedenkend, goede tips gegeven en zelfs offerte aangepast door Winkelman zodat ik goedkoper was omdat een andere opstelling beter was.

Thijs, bedankt voor de goede service en tot in de zomer voor de uitbreiding.
Met vriendelijke groet, Gunther

Jeroen V.

16 x TSCM zonnepanelen met sma omvormer.

Na telefonisch contact snel een keurig nette en duidelijke offerte gekregen. En alles is volgens afspraak geleverd.

Punter

Solar Frontier Punter

Lekkere korte lijnen, email gestuurd met wensen, dag later offerte, 14 dagen later installatie.
Prijs concurrerend, installatie prima en vakkundig.

Levering, prima advies en flexibel.

Zeer tevreden over de levering en diensten van winkelman, tevens mijn collega's geadviseerd bij winkelman te kopen.

Colonna

Uitstekend

Zeer goed geholpen bij aanschaf 24 stuks JaSolar 270wp panelen met solar edge omvormer.
Tevens tijdens en na het plaatsen van de panelen zeer goede nazorg gehad.
Was S/N vergeten te...
Tevens tijdens en na het plaatsen van de panelen zeer goede nazorg gehad.
Was S/N vergeten te noteren Thijs heeft via de importeur deze gegevens opgevraagd en gekregen.

albert hoof

Levering en hulp

bij het aanschaffen van zonnepanelen heb ik een zeer goed advies gekregen, er werd goed mee gedacht bij de situaties van
verschillende daken en de levering ging vlekkeloos

Volgende keer weer naar Winkelman

Duidelijke site, offerte duurde even, goede informatie over de telefoon. Vragen werden duidelijk beantwoord.

Meedenkend, flexibel en tegen een scherpe prijs

Ik ben erg tevreden met de diensten van Winkelman Zonnepanelen. Ik heb gedegen advies gekregen , nette montage en het resultaat mag er zijn.

Zonnepanelen Winkelman