Johan

Winkelman zonnepanelen: ik zou ze aanbevelen!

Na oplevering is ook de nazorg uitstekend. Er wordt snel gereageerd en alles wordt netjes opgelost. Zeer goede service. Van offerte tot nazorg zeer goede service. Er wordt netjes gewerkt.
Om in de sfeer te blijven: ik ben "opgewekt" over winkemman zonnepanelen.

Leon

Aankoop 12 zonnepanelen

Bij Winkelman 12 zonnepanelen gekocht om zelf te installeren. De medewerkers van Winkelman hebben ons zeer goed geholpen en nuttige adviezen gegeven. Ook toen we achteraf serienummers van Optimizers... Bij Winkelman 12 zonnepanelen gekocht om zelf te installeren. De medewerkers van Winkelman hebben ons zeer goed geholpen en nuttige adviezen gegeven. Ook toen we achteraf serienummers van Optimizers miste hebben ze ons wederom zeer goed geholpen.

P.Buist

Beoordeling Winkelman

Correct geholpen. En als er iets niet klopte werd dit keurig opgelost.

G. Noorlander

Prima prijs en snelle levering

Met reageerde rap op vragen via de email en ook de offerte was snel in orde.
Met reageerde rap op vragen via de email en ook de offerte was snel in orde.
Ten tijde van verzenden was een aantal haken nog niet voorradig, maar dit werd ook duidelijk vooraf gecommuniceerd en was een dag later alsnog nageleverd. Het betrof een pakket onderdelen, die ik zelf gemonteerd heb, dus de montage werd hierdoor niet vertraagd.

Prijzen zijn ook prima.

Theo

Top

Doe het zelf aanleg pakket was goed te doen. Vragen werden goed beantwoord. Kleine nalevering snel nagezonden. Verwacht in de toekomst hier weer panelen te kopen.

Sjaak Neefjes

JA Solar set

heb hier een set zonnepanelen besteld en ben vakkundig geadviseerd, waarbij ik ook gewezen werd op artikelen die eigenlijk overbodig waren, dus een heel eerlijk advies, toppertje, als ik de andere... heb hier een set zonnepanelen besteld en ben vakkundig geadviseerd, waarbij ik ook gewezen werd op artikelen die eigenlijk overbodig waren, dus een heel eerlijk advies, toppertje, als ik de andere kant van mijn dak ga doen dan weet ik al waar ik moet zijn....

Omvormer en rails

Snel en bereid telefonisch advies te geven

Had via buurman van Winkelman gehoord. Ben gaan bellen , kreeg goed advies en heb vervolgens de panelen besteld. Kreeg snel bericht per mail dat ze order hadden aangepast daar ik meer haken had... Had via buurman van Winkelman gehoord. Ben gaan bellen , kreeg goed advies en heb vervolgens de panelen besteld. Kreeg snel bericht per mail dat ze order hadden aangepast daar ik meer haken had besteld maar niet bijbehorende bevestigingsmateriaal. Kreeg op afgesproken dag goederen in goede staat aangeleverd. Al met al prima bedrijf dat meedenkt en zijn afspraken nakomt.

N. Jurjens

Prima service

Ik ben erg goed geholpen bij Winkelman. De verkregen adviezen waren eerlijk en goed. Ik heb uiteindelijk een mooie installatie kunnen aanleggen met behulp van Winkelman zonnepanelen.

Ernst

Goedkoop en vriendelijk

Op de site is het wat lastig bestellen via een ipad. Kleine lettertjes. Verder zeer overzichtelijk juist. Prijzen doen het!! Maar Thijs was zeer behulpzaam. Onze lading ging maar net (!!) in de... Op de site is het wat lastig bestellen via een ipad. Kleine lettertjes. Verder zeer overzichtelijk juist. Prijzen doen het!! Maar Thijs was zeer behulpzaam. Onze lading ging maar net (!!) in de auto. 16 panelen is best veel. Kopje koffie en weer terug naar utrecht. Systeem zelf aangesloten en werkt perfect.