Jan M

Scherpe prijs, Snelle levering, Deskundig advies

Met name de prijs, ik ben geen goedkopere tegengekomen

Piet

In juni dit jaar heb ik een complete doe hetzelf set set 11 zwarte ja solar panelen gekocht van 270 wp stuk. Ben goed geholpen door het bedrijf. Heb een goede beschrijving gekregen. Als ik vragen... In juni dit jaar heb ik een complete doe hetzelf set set 11 zwarte ja solar panelen gekocht van 270 wp stuk. Ben goed geholpen door het bedrijf. Heb een goede beschrijving gekregen. Als ik vragen had kon ik telefonisch terecht. Je mag gratis een tang gebruiken. Wel na gebruik terug sturen. Kortom top service.

-Goede communicatie
-Prijs technisch goed.
-Snel geleverd.

Mieke van der Kolk

Prima ervaring, goede prijs/kwaliteit verhouding

Alle extra's zoals tegelwerk zaten bij de prijs in, erg fijn!

Frank B.

Goede voorlichting gehad vooraf, de factuur was conform offerte en de site is helder. De zonnepanelen zijn snel na de opdracht geïnstalleerd en er is een prima app om de opgewekte energie te... Goede voorlichting gehad vooraf, de factuur was conform offerte en de site is helder. De zonnepanelen zijn snel na de opdracht geïnstalleerd en er is een prima app om de opgewekte energie te volgen. Prima.

Korte lijnen, afspraak is afspraak. Betrouwbaar bedrijf

Levering binnen twee dagen. Aftersales goed. Het product werkt zoals het is verkocht.

2x dezelfde vraag? Dat pleit niet voor uw onderzoek bedrijf.
Ik adviseer Winkelman een ander bedrijf te nemen!

Hierna nog 2 x dezelfde vraag. Mijn God, wat bent u een prutser!!...
2x dezelfde vraag? Dat pleit niet voor uw onderzoek bedrijf.
Ik adviseer Winkelman een ander bedrijf te nemen!

Hierna nog 2 x dezelfde vraag. Mijn God, wat bent u een prutser!! (bedrijf aanbevelen)

En nog 2 x dezelfde vraag (eindoordeel)

Goede prijs / kwaliteit, en korte lijnen.

Leo

Duidelijke website, snelle levering en prima begeleiding van de balastberekening.

Persoonlijk (telefonisch) contact is uitstekend

Peter

Scherpe prijs, snelle levering

Via de webshop panelen en omvormers besteld. Producten zijn scherp geprijsd. Materialen werden keurig op de afgesproken dag bezorgd. Uitstekend dus.

Kundig advies, goede service en ook nog de beste prijs!

20 Solar Frontier panelen + Solar Edge omvormer
Conform afspraak/bestelling geleverd
Zelf geïnstalleerd
Alle vragen kundig beantwoord
Zonder twijfel een aanrader!

Erik Schaap

Zonnig jaar!

2015 maart 8 Yingli Solar YL260C-30b Mono (Panda) Mono black sheet black frame, de Omniksol 2.0K-TL2 inclusief Wifi en installatiemateriaal besteld om ze zelf te installeren. Totale capaciteit van... 2015 maart 8 Yingli Solar YL260C-30b Mono (Panda) Mono black sheet black frame, de Omniksol 2.0K-TL2 inclusief Wifi en installatiemateriaal besteld om ze zelf te installeren. Totale capaciteit van het systeem: 2080 WP. Vanaf 9 april zijn ze in werking. Binnen een jaar is er al 2.230 KWh geproduceerd. Een opbrengst die ruim boven verwachting is. Leve de zon!