Mulder,Nijverdal

Perfect!!

Levering volgens afspraak,snel vakkundig en netjes geïnstalleerd!
Top! Zo doorgaan!

Prima service

Na eerst een schriftelijke reactie via de mail een aantal maal telefonisch overleg. Zonnepanelen zoals afgesproken keurig geïnstalleerd en ook de aftersales voor de installatie van de panelen op de... Na eerst een schriftelijke reactie via de mail een aantal maal telefonisch overleg. Zonnepanelen zoals afgesproken keurig geïnstalleerd en ook de aftersales voor de installatie van de panelen op de router is keurig afgehandeld. Belofte en service worden daadwerkelijk waargemaakt.

Willem

Topservice

Topservice, snelle levering en ook na de koop nog vragen adequaat beantwoorden. Zo weer een keer kopen!

Henk

Perfect

Goede ervaring en gemaakte afspraken worden nagekomen

Fam. Rijnders

Goed bereikbaar voor advies.

Een zeer toegankelijk bedrijf, die daden waarmaakt met verstand van zaken.
Zeker te adviseren.
Zelf de panelen geplaatst met soms telefonische ondersteuning van Thijs.

RvL

Goede service en advies snelle levering en scherpe prijzen

Super service en vriendelijk geduldig top!!

Dick Klein Tijssink

Aanschaf zonnepanelen, omvormer en bevestigingsmaterialen

Deskundig, denkt mee en verleent goede service.

Weerkamp

Topkwaliteit voor een topprijs

Mijn ervaring met Winkelman is uitstekend verlopen. De offerteaanvraag verliep snel en correct. Dhr. Winkelman kwam met een voorbeeld paneel en heeft een goed advies afgegeven betreft... Mijn ervaring met Winkelman is uitstekend verlopen. De offerteaanvraag verliep snel en correct. Dhr. Winkelman kwam met een voorbeeld paneel en heeft een goed advies afgegeven betreft aansluitwaarden in huis betreft hoofdzekering. Netbeheerder heeft dit kosteloos gedaan. Advies BTW teruggave was prettig en de montage is correct uitgevoerd. Kortom voor mij geen andere partij als het gaat om zonnepanelen. Winkelman heeft laten zien dat ze de goedkoopste en beste zijn. Alles vergeleken met aanbieders met dezelfde panelen. De Solaredge omvormer in combinatie met de optimizers geeft een uitstekende opbrengst

Fam. De Kraker

Kwaliteit voor een nette prijs

snelle levering en kundig advies,
geinstallerd systeem is 20 x JAsolar allblack met solar edge inverter.
snelle levering en kundig advies,
geinstallerd systeem is 20 x JAsolar allblack met solar edge inverter.
zeker aan te raden indien er schaduw val optreed. dit scheelt ons in de ochtend en avond heel veel Kw-jes
bedankt thijs,

Carl Folkersma

Zeer tevreden

De service vooraf, tijdens en na de montage van de zonnepanelen hebben wij als zeer prettig ervaren, alles is zeer professioneel en netjes afgewerkt.