Roger

Vorige week mijn auto verkocht binnen 2 uur. Super klantvriendelijke jonge man aan de telefoon gehad die echt wist waar hij het over had. Ruim het bedrag gekregen wat ik er voor wou hebben en dat... Vorige week mijn auto verkocht binnen 2 uur. Super klantvriendelijke jonge man aan de telefoon gehad die echt wist waar hij het over had. Ruim het bedrag gekregen wat ik er voor wou hebben en dat voor een auto van 12 jaar oud. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik een top ervaring heb met dit bedrijf en zal het iedereen aanraden.

Jon

Fijne communicatie en snel mijn auto verkocht. Het was een goede samenwerking.

Menno

Ben erg tevreden hoe ik ben geholpen met het verkopen van mijn auto. Zo snel had ik hem zelf niet weg kunnen krijgen. Geld kreeg ik meteen mee en de RDW vrijwaring was ook zo geregeld. Leroy heeft... Ben erg tevreden hoe ik ben geholpen met het verkopen van mijn auto. Zo snel had ik hem zelf niet weg kunnen krijgen. Geld kreeg ik meteen mee en de RDW vrijwaring was ook zo geregeld. Leroy heeft me goed geholpen, top service.
Betrouwbaar bedrijf waar u uw auto gerust kan laten inkopen en kopen.

Knoop

Mijn ervaring met wijverkopenautos.nl is uitstekend. Ik ben snel en eerlijk geholpen door Wesley Drieze. Hij levert snelle en goede services. Aanrader!

Britt

Goed geholpen door Wesley! Auto binnen 2 dagen verkocht. Kortom super!

Ian spenkelink

Prima! Bedankt voor de goede hulp wesley!

Kevin

Top geregeld Kaan! , auto aangemeld en binnen 1 dag met het gewenste bedrag een deal kunnen krijgen! en de kopende partij is ook netjes langs geweest de auto zonder gezeur opgehaald en alles netjes... Top geregeld Kaan! , auto aangemeld en binnen 1 dag met het gewenste bedrag een deal kunnen krijgen! en de kopende partij is ook netjes langs geweest de auto zonder gezeur opgehaald en alles netjes ter plekke afgehandeld

Sophie

Mijn auto verkocht via www.wijverkopenuwautowel.nl

Snelle service, goed bod op mijn auto en binnen een half uur verkocht. Bedankt Daan!

Claudia

Keurig en eerlijk bedrijf, netjes geholpen! Absolute aanrader.

Jansen

Correcte telefonische afhandeling en reactie.