Gebruiksgemak van het product
Hoe bent u geholpen door de helpdesk?

Karsten

Het gebruiksgemak van WeFact is bijzonder goed. Voordat ik gebruik maakte van wefact deed ik alles in Excel. Het was lastig overzicht te houden met veel verschillende klanten en per klant aflopende... Het gebruiksgemak van WeFact is bijzonder goed. Voordat ik gebruik maakte van wefact deed ik alles in Excel. Het was lastig overzicht te houden met veel verschillende klanten en per klant aflopende betalingstermijnen. WeFact houdt dit netjes voor mij bij en met een druk op de knop stuur ik de klant een betalingsherinnering. Ook kan je gemakkelijk je eigen huisstijl aan de facturen toevoegen. Ik vind dat de applicatie intuïtief ontworpen is. Kortom, zeer tevreden.

Stoutjesdijk Maatvoering

Sinds kort werken wij met WeFact Standard, naar volle tevredenheid. WeFact had op onze wens de huisstijl al bijna volledig ingericht zodat we slechts enkele kleine details hoefden aan te passen. De... Sinds kort werken wij met WeFact Standard, naar volle tevredenheid. WeFact had op onze wens de huisstijl al bijna volledig ingericht zodat we slechts enkele kleine details hoefden aan te passen. De aanpassingen zijn makkelijk zelf uit te voeren, door de heldere en beknopte beschrijvingen die in de zijlijn weer worden gegeven.
Het aanmaken van debiteuren gaat zeer makkelijk, en het naderhand wijzigen ook. Facturen en producten aanmaken is overzichtelijk, en naderhand kan gewijzigd worden welke omschrijvingen er in de factuurregels worden weergegeven. Dit voorkomt dat er teveel informatie bij klanten terecht komt.
De optie om bijlagen bij te voegen is in de praktijk zeer handig, aangezien veel opdrachtgevers met opdrachtbonnen werken.

Met het inlezen van inkoopfacturen en bankafschriften hebben we vooralsnog weinig ervaring. Wefact heeft echter meermaals aangeboden om op afstand mee te kijken mochten we tegen problemen aanlopen.

WeFact Standard werkt veel makkelijker en sneller dan wij van tevoren hadden verwacht, en werknemers leren er ontzettend snel mee werken. Tot nu toe voldoet het zeker al aan onze wensen, terwijl we nog lang niet alle functionaliteiten benutten.

John Meijer administraties & Adviseurs

Het is een geweldig programma om te gebruiken. Zelfs voor de mensen die weinig tot geen computer handigheid hebben is dit een heerlijk programma. Factuurtje maken en mailen doe je in een minuut of... Het is een geweldig programma om te gebruiken. Zelfs voor de mensen die weinig tot geen computer handigheid hebben is dit een heerlijk programma. Factuurtje maken en mailen doe je in een minuut of wat!
Inrichten van alles ook super simpel. Prachtig overzicht in je dashboard van nog te ontvangen facturen e.d.
Super veel hulp via de chat als in ingelogd bent en indien nodig heb je telefonisch contact.
Ik raad het iedereen aan.

VanderWeegenBegeleiding

Gebruiksvriendelijk online product, met een duidelijke en overzichtelijke lay out voor zowel startende als ervaren ondernemers. Snelle service via de helpdesk. Pluspunt is de mogelijkheid om zelf... Gebruiksvriendelijk online product, met een duidelijke en overzichtelijke lay out voor zowel startende als ervaren ondernemers. Snelle service via de helpdesk. Pluspunt is de mogelijkheid om zelf de lay out van de facturen te ontwerpen.

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

Optimum Onderhoud(t) BV

Ik maak gebruik van WeFact voor de administratie van mijn onderhoudsbedrijf. Zowel offertes, facturen als inkoopfacturen worden eenvoudig aangemaakt. Het logistieke proces tbv de communicatie met de... Ik maak gebruik van WeFact voor de administratie van mijn onderhoudsbedrijf. Zowel offertes, facturen als inkoopfacturen worden eenvoudig aangemaakt. Het logistieke proces tbv de communicatie met de klant is uiterst efficient en optimaal.