Wedak

John van der Pluijm

Jaap

Duidelijke en fijne begeleiding bij het uitzoeken van de juiste panelen door Sander.
Ondanks wat tegenslagen door zieken en niet leverbare onderdelen enorm tevreden over de contacten met zowel kantoor als de vakmensen tijdens de installatie.

Jasper de Haan

Goed en netjes gewerkt

Wedak

Goede service, communicatie is goed, snelle plaatsing.

Snelle en professionele installatie

Koerd Reijken

Deskundig en vriendelijk personeel

Joep

Zeer tevreden over Wedak! Communicatie was goed. Montage ging snel en netjes en ook het personeel is erg vriendelijk.

van Gils

Na diverse malen uitstel van levering en diverse tussentijdse prijsverhogingen ging de installatie op zich goed. Het contact met de administratie en directie om op de afgesproken wijze gefactureerd... Na diverse malen uitstel van levering en diverse tussentijdse prijsverhogingen ging de installatie op zich goed. Het contact met de administratie en directie om op de afgesproken wijze gefactureerd te worden was uitermate moeizaam, onprofessioneel (we krijgen de inloggegevens voor de monitoring niet meer toegestuurd) en bij tijden in de communicatie zelfs ronduit bot/onbehoorlijk. Ze leveren goed werkende zonnepanelen maar je kunt er geen afspraken mee maken en klanttevredenheid is een woord dat ze niet kennen. Zonde.

Reactie Wedak:

Na het opleveren van de werkende installatie heeft u de factuur en alle overige informatie ontvangen in de afrondende e-mail (incl. inloginstructies voor de monitoring). Een werkende installatie die... Na het opleveren van de werkende installatie heeft u de factuur en alle overige informatie ontvangen in de afrondende e-mail (incl. inloginstructies voor de monitoring). Een werkende installatie die dankzij ons in bedrijf gesteld kon worden, doordat wij ‘De niet te verkrijgen 3-fase SolarEdge omvormer’ in onze vakantie toch nog hebben kunnen regelen, anders had u nu nog geen werkende installatie gehad.
U heeft de factuur vervolgens pas 2 maanden na de vervaldatum betaald. U kunt niet verwachten dat dat acceptabel voor ons was. U bent geen uitzondering op de regel, al wilt u blijkbaar wel zo behandeld worden.
Alles is verder netjes afgerond en u heeft uw zin gekregen m.b.t. de facturering en dan toch nog klagen? We zijn in ieder geval erg blij dat 99,9% van onze klanten er heel anders over denkt.

Heel tevreden over de communicatie. Werden netjes op de hoogte gehouden over vertraging. De installatie is netjes gedaan door vriendelijk personeel.

Fam. koevoets

Zeer tevreden.Alles volgens afspraak en netjes afgewerkt