Wedak

Zeer goed, fijne service

Bram Vermetten

Heel tevreden

Matthijs

Geen gladde prater maar eindelijk iemand die aandachtig luistert naar mijn persoonlijke situatie en mijn wensen en daarbij de best passende oplossingen geeft, keuzemogelijkheden netjes uitlegt,... Geen gladde prater maar eindelijk iemand die aandachtig luistert naar mijn persoonlijke situatie en mijn wensen en daarbij de best passende oplossingen geeft, keuzemogelijkheden netjes uitlegt, inclusief voor- en nadelen per keuze. En geen wollig verhaal maar een deugdelijke en technisch correcte uitleg. Absolute aanrader.

Angelo en Tamara

Plaatsing Zonnepanelen

Huijzer

In 1 woord geweldig. Fijne kennismaking, vakwerk, goede nazorg.

Renauld Vuijk

WEDAK heeft een prettige persoonlijke benadering en een op de situatie gericht advies over zonnepanelen. De zonnepanelen die WEDAK levert zijn van een uitstekende kwaliteit. De communicatie met... WEDAK heeft een prettige persoonlijke benadering en een op de situatie gericht advies over zonnepanelen. De zonnepanelen die WEDAK levert zijn van een uitstekende kwaliteit. De communicatie met WEDAK verloopt altijd snel en duidelijk. De installatie van de panelen verliep uitstekend zonder problemen.

Jack en Anja Franken

Snel, goed en leuke omgang zonnepanelen geïnstalleerd.

Fam AAJ van Dongen , Made

Snel en deskundig de panelen gelegd! Het aansluiten was ook zo gebeurd.
Snel en deskundig de panelen gelegd! Het aansluiten was ook zo gebeurd.
Hebben alleen probleempje gehad met de app. De wifi op de omvormer was kapot. Daar hebben we wel even op moeten wachten, maar is nu verholpen.

Bert neefs

Top bedrijf