Wedak

Leo

Wedak heeft ons goed geadviseerd en ons een goed product geleverd, tegen een nette prijs.
De zonnepaneel installatie is netjes gemonteerd door de vriendelijke monteurs van Wedak, die keurig en vakkundig hebben gewerkt en de werkplek netjes hebben achtergelaten.
Medewerkers en materieel zagen er netjes en verzorgd uit.
Zeker aanbevelen.
Communicatie en informatie, ging alles via E-mail, echter door de onzekerheid van het te leveren materiaal, met een levertijd, van ruim een half jaar, hadden wij het wel fijn gevonden als we tussentijds op de hoogte waren gehouden, maar ze zijn hun afspraken keurig nagekomen en alles is netjes en op de destijds afgesproken datum geleverd en gemonteerd.

Bode

Snelle service , nette montage , en denkt mee met de wensen van de klant

Ger en Jolanda van Bragt

Wedak is een organisatie waarbij de monteurs netjes en goed werk afleveren, en waarbij afspraken nagekomen worden kortom een prima bedrijf.
We zijn heel blij met onze zonnepaneelinstallatie

ADD

Een goede organisatie van kwaliteit zowel op het materiaal, uitvoering van de werkzaamheden en op afspraken.

Fam belde - Vuurdoorn-hoogerheide

Zeer net bedrijf wat afspraken netjes nakomt en bij vragen deze beantwoord of oplost.

Johan

Keurig en net bedrijf