Rona

Duidelijke communicatie, ook voor verzending. Maar wat een stevige kasten. Zelfs bij centrifugeren schuift er niets (zelfs geen leeg emmertje) van de kast af.

Theo

Fraaie kasten om wasmachine en droger in te bouwen.
Alles via website besteld. Monteurs geregeld en die kwamen alles afleveren en plaatsen. In een dag helemaal klaar.

Timmermans

Super goede service, ik had perongelijk iets beschadigd en kreeg gratis nieuw onderdeel. Heel fijn bedrijf.

Bas Euser

Perfect. Mooi afgeleverd. Gemakkelijk in elkaar te zetten. En zeer degelijk. We zijn er erg tevreden over.

Geert

Keurige levering. Goede beschrijving. Onderdelen zijn prima verpakt.

dolf wilkens

Een wasmachine&droogtrommel ombouw gekocht en het is van hoog kwaliteit stevig en vooral trilvrij
Maar omdat ik geen handige henkie ben heb ik ook een monteur mee laten komen ,en achteraf gezien was dat een heel goed idee ik Zou het iedereen aanbevelen want het vereist wel een beetje handigheid

DJ van Maren

Goede kwaliteit, perfecte pasvorm, matige handleiding

Peter Matthys

Goede service . Door een misverstand bij levering ---> snel rechtgezet en juist geleverd .