Productinformatie op de website

Jan van Beek

Snelle service, vriendelijke personeel

M klaarenbeek

Super service en keurig geholpen en voor mij in de auto gezet. Overige materialen mocht retour en ook dat keurig afgehandeld

SG

Ruim assortiment.
Mensen die mee denken.

Klantvriendelijk en mee denken

Levertijden...
Maar dat ligt buiten jullie schuld.

HB

Deskundige medewerkers, snelle levering.

Denken in oplossingen!

H.j. de Koning

Altijd prima snelle en efficiente levering.

Marten Renkema

Een heel goed bedrijf, zonder twijfel. De kennis en support is fantastisch in Ede.
En als er een keer wat retour moet, geen probleem.

Wat ik reeds zei: kennis en ondersteuning

Ik zou het niet weten. Ga zo door!

Arjan van Loon

Ben altijd weer verrast door het gedegen advies dat je krijgt als je een keer met een uitdaging zit. Erg fijn om dan even te kunnen sparren met jullie. Gisteren nog heel goed geholpen door Tim,... Ben altijd weer verrast door het gedegen advies dat je krijgt als je een keer met een uitdaging zit. Erg fijn om dan even te kunnen sparren met jullie. Gisteren nog heel goed geholpen door Tim, waardoor mijn klus helemaal gelukt is.

Goed advies
Nette prijzen

Wat meer productinformatie of een verwijzing naar de documentatie van de fabrikant zou helemaal fijn zijn

Bart

Rene van Maanen

Prima snelle levering en bij ophalen voldoende voldoende kennis om een advies te geven.

Vriendelijkheid en de tijd nemen om informatie te geven

WR

Goed dat me bij het afhalen aan de balie nog even werd gevraagd of ik echt items van twee verschillende systemen wilde. Toen ik aangaf dat dat alleen was om te meten en bekijken, werd me ter plekke... Goed dat me bij het afhalen aan de balie nog even werd gevraagd of ik echt items van twee verschillende systemen wilde. Toen ik aangaf dat dat alleen was om te meten en bekijken, werd me ter plekke gelegenheid dat te doen, zodat ik van een deel van de bestelling meteen een restitutie kreeg. Top service!

Klant bij afhalen de gelegenheid geven de order te veranderen.