Productinformatie op de website

Vermeer

Zeer goed en professioneel bedrijf. In deze rare tijden lossen ze de levering tekorten heel goed op!!

Klantgericht!

Kieviet

Zeer vriendelijk geholpen. Goede adviezen gekregen.

klantgericht, vriendelijk en behulpzaam personeel. Omruilen en terugbrengen geen probleem.

weet ik zo niet

Tjeerd

Duurde lang na verzending en niks gehoord moest zelf bellen

Iets laten weten

van Kan

Behulpzaam. Gezellig. Kennis van materialen!

Duidelijke webshop
Kennis in de shop
Actuele voorraad

Scherpere aannemers prijzen.

Uitman

Heel goede service.

's Ochtends vroeg telefonisch bereikbaar en correcte opvolging.

TH

Vlotte afhandeling van de bestelling. Bij het ophalen van de bestelling liep de verkoper mee maar de auto. Heel attent.

Goede service bij het filiaal in Ede

Joop

Behulpzame medewerkers die op een prettige wijze met klanten een oplossing zoeken voor eventuele problemen die zouden kunnen ontstaan door een onjuiste installatie, een uitgebreid assortiment,... Behulpzame medewerkers die op een prettige wijze met klanten een oplossing zoeken voor eventuele problemen die zouden kunnen ontstaan door een onjuiste installatie, een uitgebreid assortiment, snelle levering en acceptabele prijzen

Nvt

Moens

Goed geholpen, goede service

Duidelijke website.

van de Haar

Alles geleverd zoals verwacht, wel 45 min. na de aangemelde tijd.

Mogelijk, de bloktijd van leveren iets ruimer iets ruimer melden. Of iets ruimer nemen, of bellen dat je iets vertraging hebt.

Hofstee

Ik heb een thermostaatkraan besteld alleen ging het met bestellen mis. Normaal kon ik het binnen 2 werkdagen ophalen, alleen waren ze hem vergeten te bestelen. Na telefonisch contact en welgemeende... Ik heb een thermostaatkraan besteld alleen ging het met bestellen mis. Normaal kon ik het binnen 2 werkdagen ophalen, alleen waren ze hem vergeten te bestelen. Na telefonisch contact en welgemeende excuses de kraan binnen 2 dagen op kunnen halen. Prima service en een goed bedrijf. Ik ben zeer tevreden

Goede service en snelle levering.