Productinformatie op de website

Chris

Geweldig. Hadden 2 onderdelen niet direct beschikbaar. Kreeg keurig belletje met de mededeling dat jullie het wel van ander merk hadden en zo kon ik alles direct ophalen. simpelweg super.

Super service gericht.

Jeroen Monshouwer

Douchecabine besteld. Keurige en snelle reacties. Bij aankomst bleek doos beschadigd. Men heeft de opdracht geannuleerd, mij gebeld en een andere besteld. Met die bestelling duurde het iets langer... Douchecabine besteld. Keurige en snelle reacties. Bij aankomst bleek doos beschadigd. Men heeft de opdracht geannuleerd, mij gebeld en een andere besteld. Met die bestelling duurde het iets langer dan wenselijk maar na één telefoontje werd het keurig opgepakt. Chapeau.

Degen

Dikke 10

Gewoon zo doorgaan

Berndsen

Bestelling geplaats volgende dag netjes een mailtje dat het klaarstond. zelfde dag opgehaald ging lekker vlot kan niet beter denk ik.

vlot duidelijk goed toegangelijk

Michel

Fijne ervaring gehad.

Fijne site, goed parkeren in ede

Anno

Kwam weinig kundig over

Wijnand

Prima ervaring. Zorgvuldig, geduldig en vakkundig advies gekregen èn er werd geholpen met inladen!
Top Team.

Service en advies

Jansen

Super goed geholpen

Huijgens

Heel tevreden werd goed op lever tijden gewezen bij bestelling en over voortgang

Goede info en vriendelijke mensen

Risseeuw

Eindelijk eens service zoals het hoort.Komen beloftes waar. Top bedrijf

Kan niks bedenken als alleen zoals gezegd.Een rop bedrijf en vriendelijke mensen.