Erik Jansen

Goed , overzichtelijk

Wolf

Achteraf wou ik toch een andere maat radiator, gebeld en alles keurig geregeld.

Prima communicatie

Perfect

Snel

Jan de boer

Top bedrijf

Top bedrijf ze bellen wanneer het komt daar hou ik van

R. Meulman

Wij hadden de verkeerde besteld, binnen een dag keurig vervangen. Complimenten voor de service.

John Verhagen

Uitstekend

Ondanks dat ik maar een kleinigheidje besteld had,de volgende dag al in huis.
Uitstekend bedrijf om vaker wat te bestellen.

Nee

Visser

Snelle levering goed overleg ik was op de leverdatum zelf niet thuis maar het was geen probleem om hem ergens anders heen te sturen om de levering alsnog te kunnen doen

Ik werd netjes gebeld dat de levering de volgende dag al kon zodat ik niet het weekend hoefde te wachten
Chaufeur belde intijds dat hij in de buurt was

Jos

Uitstekende helpdesk en keurige/tijdige levering.

Kundige en vriendelijke helpdesk

Zou het niet weten. Alles top!

Rinus Eerhard stedin

Martin

Afgelopen week voor het eerst een bestelling geplaatst. Levering op de eerst volgende werkdag van het bezorg bedrijf.

Geen moeilijke dingen zoals een account aanmaken enzo. Gewoon bestellen zoals je in een winkel zou doen, perfect. Betalings mogelijkheden ook goed ( ideal, vooruit), makkelijk. Snelheid van leveren,... Geen moeilijke dingen zoals een account aanmaken enzo. Gewoon bestellen zoals je in een winkel zou doen, perfect. Betalings mogelijkheden ook goed ( ideal, vooruit), makkelijk. Snelheid van leveren, goed. Geen mogelijkheid van binnen 24 uur in het weekend. En dit is prima, wat mij betrefd hoeft hiervoor geen extra kosten gemaakt te worden. Levering op werkdagen, als de normale bezorg diensten werken is voor mij goed genoeg.

Layout van de website mag beter/makklijker/overzichtelijker voor wat betreft het zoeken in het assortiment. Nu moet je weten wat je zoekt en hoe het heet/genoemd wordt.