Duidelijke website en snelle levering. Top

Prima productinformatie.
Maar zeer onduidelijk over de levertijd. Ik heb dit nog opmerking geplaats om mij te informeren over de bestelling. Ik heb geen antwoord gekregen.

Reageren op de opmerkin.

Reactie warmte-installatie.nl:

Beste,
Waarschijnlijk is het antwoord op uw vraag betreft de levertijd, in uw spambox beland. Wij hebben u namelijk maandag 31 juli gemaild over de levertijd en gevraagd of we mochten bestellen.

Heel erg goed. Alles wat de sits belooft is ook zo gedaan.

Direct een telefoontje waarbij alles nogmaals werd doorgesproken. Erg fijn dat er bevestigd wordt wat de site belooft.

Keuze of het apparaat op de plek van bestemming moet worden gebracht. Wellicht ook een installatie c.q. aansluit service.

zoals het moet

nee

D. de Boer

2 radiatoren besteld, prima levering.

De ondersteuning of de order correct was, prima! De warmteberekening is duidelijk. Gewoon een adequaat en goed bedrijf.

Harold

Voor een mooie prijs een T22 280cm lange radiator gekocht, deze al in 2 dagen netjes aan huis geleverd (was al op voorraad ).
Betaling en contact goed verlopen, groetjes Harold.

Goede webshop en snelle reactie en aflevering.

tijdblok van aflevering inplannen, er werd wel 10min. voor aflevering getelefoneerd door bezorger.

Vink

Prima bedrijf met veel keuze, nette en duidelijke telefoniste, makkelijk te bestellen, komt afspraak na, prijs lager dan anderen.

Keurige levering, duidelijke afspraken.

Goede ervaringen met dit bedrijf.

Goede service.

N.v.t.

Snelle levering, allemaal prima verlopen

duidelijke omschrijving bij de producten

het zou toch fijn zijn als er een tijdstip van leveren bekend zou zijn. In ieder geval aangeven tussen een bepaalde tijd.

Ik heb al vaker spullen besteld. Eens een radiator besteld die een kleine beschadiging had. Gebeld en gevraagd om een lakstift om eea aan te tippen Ral 9016. Nee dat was niet de bedoeling. Radiator... Ik heb al vaker spullen besteld. Eens een radiator besteld die een kleine beschadiging had. Gebeld en gevraagd om een lakstift om eea aan te tippen Ral 9016. Nee dat was niet de bedoeling. Radiator werd de dag erna netjes omgeruild en twee dagen later via de post gratis een lakstift. Nu heb ik weer een radiator besteld. Of de duvel ermee speelt, weer een kleine beschadiging midden op de radiator. Ik heb nu dan toch maar de lakstift gebruikt en een foto via whatsapp verstuurd. Kwam mij ongelegen om te ruilen. Jammer dat foto nog niet is bekeken. Denk dat er toch iets ruw gewerkt wordt binnen het vervoer. Verder zeer tevreden. Vooral het telefonisch contact van "als het gelegen komt leveren we morgenvroeg " geeft veel vertrouwen. Zeker een bedrijf waar ik weer zal bestellen als het gaan om verwarming !!!!

Vervoer van spullen ivm beschadigingen. Het bekijken van foto's via whatsapp 016 13706731