J.H. Weerd

Een nieuwe radiator besteld van het merk Radson. Ik vroeg wanneer deze geleverd zou kunnen worden. "Als u de bestelling direct aan ons bevestigd dan kan de radiator vandaag nog mee." De volgende... Een nieuwe radiator besteld van het merk Radson. Ik vroeg wanneer deze geleverd zou kunnen worden. "Als u de bestelling direct aan ons bevestigd dan kan de radiator vandaag nog mee." De volgende dag werd deze inderdaad volgens afspraak geleverd, netjes verpakt en bezorgd. De prijs was extra aantrekkelijk en nergens goedkoper. Bij het telefonische contact omtrent informatie over de installatie en installatiemateriaal werd ik zeer correct te woord gestaan en geholpen

Uitstekend prijzen! Prettig contact! Goed geïnformeerd! Snelle levering!

Website kwam bij het zoeken bij Google niet direct naar voren. Pas naar doorzoeken kwam ik op de site terecht. Misschien overleggen met webmaster hoe dit kan worden verbeterd. Advies om definitieve... Website kwam bij het zoeken bij Google niet direct naar voren. Pas naar doorzoeken kwam ik op de site terecht. Misschien overleggen met webmaster hoe dit kan worden verbeterd. Advies om definitieve prijs radiator in een eerder stadium al aan te geven. Nu eerst het type radiator ingevuld, vervolgens verscheen de prijs voor een standaard afmeting en pas daarna kon de juiste afmeting ingevuld worden de kwam de definitieve prijs naar voren . Dat was dus niet direct duidelijk, maar is misschien toch wel handig. Je moet dus wel even zoeken op de site om bij de juiste radiator en prijs te komen.

Montiano

Prima service. Goed telefonisch contact met goed advies. Afspraken nagekomen.

De technische know-how.

Overzichtelijke snelle mobiele site. Heb met de loodgieter aan tafel onder het drinken van een kop koffie binnen 2 minuten bedacht wat ik moest hebben, besteld en betaald.

En dat voor...

En dat voor bedragen ver onder de list prijzen.

Maandag keurig gebeld voor een leveringsafspraak. Chauffeur die belt van te voren.

Conclusie:
Top service en top prijzen!

Patrick

Aankoop druk/manometer Nefit

Overzicht

Goede website met duidelijke bestelproces.

Gratis verzending is heel plezierig.

Retourprocedure wordt omslachtig uitgelegd.

B.WILLEMSE

Ik heb 2 radiatoren besteld,ik werd gelijk gebeld dat er 1 in voorraad was en dat de tweede besteld is.
JE WERD GOED GEINFORMEERD.

Goede informatie

Peter

Supergoed! Goede prijs, gratis bezorgen, goede site en persoonlijk tintje. Niet eerder zo goed meegemaakt! Het juiste onderdeel, met meedenken van Margriet, v e 15 jaar oude Atag cv ketel binnen... Supergoed! Goede prijs, gratis bezorgen, goede site en persoonlijk tintje. Niet eerder zo goed meegemaakt! Het juiste onderdeel, met meedenken van Margriet, v e 15 jaar oude Atag cv ketel binnen 24uur geleverd. Kan iedereen deze leverancier aanraden.

Persoonlijk tintje. Concurrende prijzen en gratis bezorgen. Snelheid. Grote merken.

Zou niet weten.

Ton Mertens

Duidelijk website en snelle levering.

Duidelijk

Bij de artikelen ook aangeven dat bij de prijs de verzendkosten zijn inbegrepen.

Huiberts

Zeer positief: snelle bevestiging van de bestelling. Tot twee keer toe hebben we de levering moeten verzetten, dat was geen enkel probleem. Ik word steeds uitermate vriendelijk te woord gestaan

Dat het verzetten van een levering gewoon kan

van Ree

Goede prijs kwaliteit verhouding

Erg klantvriendelijk en super snelle service !