Gerard Brouwer

Goed, bestelling werd snel afgehandeld. Van één object waarvan ik twee had besteld werd er slechts één geleverd. Na melding werd direct de volgende dag nageleverd.

Frans

Goede service en communicatie.

Goede informatie over de levertijd van het product

Ik ben zeer tevreden. Eerst via de mail enkele vragen gesteld, waarop zeer snel geantwoord werd. De bestelde artikelen zijn op de gevraagde datum bij mij afgeleverd.
Top! En een zeer goede...
Top! En een zeer goede prijs!

Snelheid van reageren op mail.

Misschien toch een bevestiging van de afleverdatum sturen (ook als deze overeenkomt met de gevraagde datum).

De Haan

Ik ben erg tevreden over deze webshop. Er miste helaas een onderdeel bij mijn bestelling. Ik werd direct geholpen en onderdeel werd nagestuurd. Een zeer positieve ervaring.

Heel snelle reactie tijd, via e-mail had ik iedere keer binnen een paar minuten antwoord.

Willem

Was op zoek naar een radiator van Radson, overal vroegen ze de hoofdprijs. maar niet bij Warmte-installatie.nl.
Snel geleverd op een dag die ons het beste uitkwam. TOP. Echt een aanrader !!

Aflevering op de door ons gewenste dag !!

A.E Durieux

Vriendelijk en super snelle service

Service.

Had contact omdat ik een artikel wilde wat niet in de webshop stond. Hele snelle en adequate reactie. Aanrader

Peter

Werkt gewoon zoals het hoort. Er was een verkeerd product geleverd (foutje met productnummers), dat is onmiddellijk opgelost door het juiste product na te sturen (zonder dat ik het verkeerd... Werkt gewoon zoals het hoort. Er was een verkeerd product geleverd (foutje met productnummers), dat is onmiddellijk opgelost door het juiste product na te sturen (zonder dat ik het verkeerd geleverde product hoefde terug te sturen.
Foutje kan altijd, de manier het wordt opgelost laat zien hoe goed de shop is.
Deze is dus prima!

snelle levering, snelle reactie, prima afhandeling problemen

nvt

Snelle levering en klantvriendelijk. Top