Ik heb al vaker spullen besteld. Eens een radiator besteld die een kleine beschadiging had. Gebeld en gevraagd om een lakstift om eea aan te tippen Ral 9016. Nee dat was niet de bedoeling. Radiator werd de dag erna netjes omgeruild en twee dagen later via de post gratis een lakstift. Nu heb ik weer een radiator besteld. Of de duvel ermee speelt, weer een kleine beschadiging midden op de radiator. Ik heb nu dan toch maar de lakstift gebruikt en een foto via whatsapp verstuurd. Kwam mij ongelegen om te ruilen. Jammer dat foto nog niet is bekeken. Denk dat er toch iets ruw gewerkt wordt binnen het vervoer. Verder zeer tevreden. Vooral het telefonisch contact van "als het gelegen komt leveren we morgenvroeg " geeft veel vertrouwen. Zeker een bedrijf waar ik weer zal bestellen als het gaan om verwarming !!!!

Vervoer van spullen ivm beschadigingen. Het bekijken van foto's via whatsapp 016 13706731

Score voor warmte-installatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: