Duidelijke site

Misschien handig om direct bij de bestelling te vermelden welke levertijd op het product zit. Nu bestel je, betaal je en ga je er van uit dat het direct leverbaar is. Pas volgende dag mailtje (wat... Misschien handig om direct bij de bestelling te vermelden welke levertijd op het product zit. Nu bestel je, betaal je en ga je er van uit dat het direct leverbaar is. Pas volgende dag mailtje (wat overigens wel zeer netjes is) dat de maat die je besteld niet op voorraad is en bij fabriek besteld moet worden.

peter besseling

Heel goed en snelle levering

alles goed afgeleverd.

geen idee

Jolanda, uit Nieuwkijk

We zijn zeer tevreden , een goede prijs en de communicatie was perfect en levering top.alles perfect gegaan niets meer aan toe te voegen ga zo door Margriet!

Snelle reactie op onze vragen, duidelijkheid over de levertijd. Extra controle of de bestelling klopt omdat het een speciaal model was . Kende dit bedrijf niet maar zal het iedereen aanraden.

Prima voorlichting en snelle levering

peter besseling

alles top

Faramarz Salehi

Ik ben zeer te Vreden,over deze bedrijf,

Ik ben zeer te Vreden,over deze bedrijf,

Ik heb ze online gevonden,opgebeld,de prijs,behandeling en sturen van documentatie tussen 6 andere bedrijven was best en prachtig,na 2 dagen besteld en volgens beloofde de levering vond plaats na anderhalf dag, " tussen 8, en 10,00"

Ja zeker, bij het opbellen:of wordt gelijk opgenomen of werd ik na 10 min.teruggebeld,
Zeer vriendelijk en deskundig werd mijn vragen beantwoordt,

Met vriendelijk groet, Ik ben zelf vroeger ondernemer geweest met 57 mensen in dienst en ik heb geen tips of opbouwende opmerking voor het beter functioneren van deze bedrijf,

Met vriendelijk groet,

Faramarz Salehi

Zeer behulzaam

Denken mee

De bestelling moet nog geleverd worden, dus verloop verder afwachten

Deckers

Super!

Overzichtelijke website met duidelijke info. Gemakkelijk te bestellen, korte en snelle levering, geen leverkostern

Nvt

Tim Muller

Goed ,vriendelijk, prijs ok

Belde volgende dag over tijd van levering.

Ronald

Goede service. Snel een duidelijk antwoord op vragen.