Marjolijn

We hebben hier onze nieuwe pvc klikvloer besteld. Informatie is prima, prijs ook (leuke aanbieding), leverdatum hebben we later zelf nog iets opgeschoven en dit was geen probleem. Bezorger kwam... We hebben hier onze nieuwe pvc klikvloer besteld. Informatie is prima, prijs ook (leuke aanbieding), leverdatum hebben we later zelf nog iets opgeschoven en dit was geen probleem. Bezorger kwam keurig binnen het tijdvak. 1 van de pakketten bleek helaas beschadigd, dit hebben we gemaild en ook hier werd snel op gereageerd. De vloer moeten we nog gaan leggen, dus met eventuele retouren/bijbestellen hebben we nog geen ervaring, maar met dit bedrijf heb ik wel alle vertrouwen dat dit ook goed komt.

Sjoerd

Alles zoals je hoopt dat het zal zijn. Heel fijn dat je de precieze bezorgdatum kan kiezen.

Dunja

Duidelijk

Lotte Cuperus

Wij zijn erg tevreden met de service die voordeellaminaarvloeren levert. Na het plaatsen van de bestelling een telefoontje ontvangen met de vraag of we wisten dat een ondervloer niet nodig was bij... Wij zijn erg tevreden met de service die voordeellaminaarvloeren levert. Na het plaatsen van de bestelling een telefoontje ontvangen met de vraag of we wisten dat een ondervloer niet nodig was bij de bestelde vloer. En we deze dus niet voor niets kochten. Medewerkers zijn medenkend en proactief.
De bezorger was zeer vriendelijk en vrolijk.
Ook de retourservice is zeer fijn, en wordt gemakkelijk en snel geregeld. En hiermee gaan we verspilling tegen.

Kortom een zeer positieve ervaring!

Service - Klantgericht

J. Boonstra

Goede service en vriendelijke mensen.

Duidelijke afspraken..

Mirella

Beetje de Coolblue ervaring; alles met een glimlach :-)
Beetje de Coolblue ervaring; alles met een glimlach :-)
Prijs van de vloer was net iets scherper dan bij de concurrent, website overzichtelijk, correcte info ter bevestiging bestelling, belletje van de chauffeur dat hij eraan kwam. Supervriendelijke man die alles naar binnen droeg.

Alles

NO

Fijne klantenservice, mooi laminaat, goede levering

Robin

Goede informatieve site en punctuele levering geheel volgens afspraak. Super service!!
Laminaat heb ik samen met de chaufeur naar binnen gedragen. Chaufeur hield zich daarbij netjes aan de COBID-19 regels (o.a. mondkapje).

Post

Goed advies gehad in de toonzaal, goede communicatie bij bestelling, correcte levering: kortom een tevreden klant!!

Communicatie

Ald van Beelen

Duidelijke site, goede telefonische info. Scherpe prijs en snelle levering. En de vriendelijke chauffeur hielp ook nog de goederen naar binnen te dragen. Kortom, erg tevreden over mijn bestelling... Duidelijke site, goede telefonische info. Scherpe prijs en snelle levering. En de vriendelijke chauffeur hielp ook nog de goederen naar binnen te dragen. Kortom, erg tevreden over mijn bestelling van 45m2 Meister laminaat+ondervloer.

Ze maken waar wat ze beloven en dat is helaas niet bij iedere leverancier het geval.