E.J Drosterij / Chisel64

Ik zocht specifiek hoekprofielen brons of messing look. Het liefst voorgeboord. Hoewel op uw website alleen zelfklevende profielen staan, werd mij na chatcontact een offerte toegezonden met daarin... Ik zocht specifiek hoekprofielen brons of messing look. Het liefst voorgeboord. Hoewel op uw website alleen zelfklevende profielen staan, werd mij na chatcontact een offerte toegezonden met daarin exact datgene wat ik zocht. Uitstekende service! Levering verliep ook perfect. Hartelijk dank en wellicht tot een volgende keer.

Meedenken met mij als potentiële klant. Zenden van passende offerte. Levering netjes op tijd. Product goed verpakt en van hoge kwaliteit.

R Pronk

Makkelijk kiezen, en bestellen

Estrella Blairon

Zeer goede en snelle levering

snelle levering, zelf datum mogen kiezen. Altijd alles netjes geleverd zonder vertragingen. Top!

A den Ouden

Ik ben met een vriendin zeer vriendelijk ontvangen. Het is moeilijk om laminaat uit te kiezen op de website. De medewerkster was heel kundig en we zijn fantastisch geadviseerd.

- Veel keus
- Prachtige laminaatsoorten
- Zeer kundig advies
- Fijne service, o.a. door pakken laminaat die niet gebruikt zijn gratis op te komen halen.

sjm van de Aa

Netjes geholpen goede service

Steven Drenth

Twee keer laminaat besteld en twee keer tevreden. In vergelijking met andere websites voordelig en alles volgens afspraak binnen 3 dagen geleverd.

R.J. de Jong

Prima snel volgens afspraak geleverd

T. Krijkamp

Prima service. Duidelijke uitleg en snelle levering.

Dat ze even de voorraad checken zodat we snel alles in huis hadden.

D Lewis

Alles perfect geregeld. Werd verwezen naar betaling IDEAL. Zag later op mijn mail follow up. Even naar verwijzen. Levering correct op alle fronten.

Frank van den Berg

Zeer tevreden! Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Snel contact via WhatsApp, wordt zelfs in de avond snel beantwoord. Goed materiaal, eerlijke prijs.