Estrella Blairon

Helemaal top!

snelle levering, maken waar wat ze beloven, goede kwaliteit spullen

D Dikkeboom

Zeer positief over de reactie tijd, de prijs, de levering en de kwaliteit van de vloer

Snelle en duidelijke communicatie en scherpe prijzen. Hele aardige bezorger die het keurig binnen gebracht heeft.

Lenssen

Na een bestelling online te hebben besteld heb ik nog telefonisch contact gehad. Ik werd zeer goed te woord gestaan. De goederen werden punctueel geleverd door een zeer aardige meneer.

P.Bakkum

Zeer tevreden, goede service, snelle levering.

Zeer overzichtelijke website, snel antwoord op advies vraag, goede informatie omtrent order en levering, zeer prettige en behulpzame chauffeur en netjes op tijd. Alles goed verpakt.

Roland Duistermaat

Goeie website, snelle service en levering.

Overzichtelijk en groot assortiment.

Peter

Bestelling compleet en op de afgesproken tijd geleverd.

Mes

Geweldig goed bedrijf.
Vorig jaar na verbouwing onze eerste vloer hier besteld en nu na de 2e verbouwing niet getwijfeld maar meteen weer hier besteld (de zelfde vloer)

Ze leveren snel. En zowel via de mail als de chauffeur zijn erg vriendelijk

A. Wagterveld

Zeer snelle levering tot achter de voordeur. En alles in uitstekende staat ontvangen. Zeer vriendelijke en behulpzame bezorger.

Gebruikersvriendelijkheid site en zeer geschikt voor onervaren doe-het-zelvers. Het is moeilijk iets te vergeten.

Nick Stuivenvolt

Goede aanbieding op klik pvc en snel geleverd. Volgende vloer zou ik daar zeker weer bestellen.

Ze verkopen A merken voor scherpe prijzen.

anoniem

Goede service