Arslan

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer negatief, de geleverde fiets is binnen enkele weken kapot gegaan. De reparatie heeft bijna €150 gekost. Wekelijks gaat de ketting los. De enige compensatie die... Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer negatief, de geleverde fiets is binnen enkele weken kapot gegaan. De reparatie heeft bijna €150 gekost. Wekelijks gaat de ketting los. De enige compensatie die we van dit bedrijf hebben gekregen, is een onderdeel van een paar euro’s.

Reactie Voordeelfiets.nl:

Bedankt voor uw review, enorm vervelend dat u onze service als negatief ervaren heeft. Mijn excuses hiervoor. Wilt u contact met ons opnemen? Dan kunnen we hier gezamenlijk nog een keer naar kijken.

Sabine

Prima bedrijf, prima service en prima contact. Ik ben erg tevreden.

Barbara muller

Een goede betrouwbare ervaring gehad met voordeelfiets, van bestellen tot afleveren erg goed geregeld allemaal! De fiets bevalt erg goed en ziet er netjes uit.wij zullen hier snel weer bestellen als... Een goede betrouwbare ervaring gehad met voordeelfiets, van bestellen tot afleveren erg goed geregeld allemaal! De fiets bevalt erg goed en ziet er netjes uit.wij zullen hier snel weer bestellen als dat nodig is!!! Bedankt voordeelfiets!

Jan Martin Kuipers

Ik heb in augustus een Van Dijck adonis herenfiets(transport model) gekocht.
Geen enkele fietswinkel kon mij een betere prijs/kwaliteit verhouding geven dan Voordeelfiets!
De fiets fietst...
Ik heb in augustus een Van Dijck adonis herenfiets(transport model) gekocht.
De fiets fietst simpelweg prachtig en heb ik simpelweg nog nooit zo'n fijne fiets gehad.
Ook ben ik ingegaan op een 3 maandelijkse onderhoudsbeurt via een ophaal/breng service en werd de volgende dag al snel gebeld dat ik de fiets rijklaar kon verwachten.
In afwikkeling, garantie en service een heel fijn bedrijf(aardige mensen) en zou ik zeker adviseren bij Voordeelfiets een fiets te kopen!

Martin

Vriendelijke verkoper die meedenkt in de mogelijkheden. We hebben een elektrische vouwfiets gekocht en zijn heel tevreden over het product.

Jade de Jong

Ik heb deze een 2 dames en 1 heren transport fiets gekocht (al gemonteerd). Super mooie fietsen van goede kwaliteit en direct rijklaar. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een volgende fiets zal ik... Ik heb deze een 2 dames en 1 heren transport fiets gekocht (al gemonteerd). Super mooie fietsen van goede kwaliteit en direct rijklaar. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een volgende fiets zal ik zeker weer aanschaffen.

A.Abma

Geweldige service en op alle manieren snel helpen om ons verder met vakantie te gaan

Yvonne

Leuke fiets gekocht

Adriaanse

Super goed bedrijf met ook een super goede service. Denkt ook met de klant mee. Heb er al twee fietsen besteld gehad voor mijn jongens

Lisette

Snelle levering en goede instructie