Maddy

Top! Alle onderdelen waren aanwezig, die ik nodig had voor de fiets. Het is goede kwaliteit! Achteraf betalen kan ook bij hun maar de klantenservice heb ik nooit gebruik van gemaakt, dan zegt het al... Top! Alle onderdelen waren aanwezig, die ik nodig had voor de fiets. Het is goede kwaliteit! Achteraf betalen kan ook bij hun maar de klantenservice heb ik nooit gebruik van gemaakt, dan zegt het al genoeg dat het een top bedrijf is. Dus koop gerust een fiets want ze zijn fijn om mee te fietsen.

Ramon

Kort gezegd: goed! Snelle service en levering, Goed bereikbaar voor vragen en bij gedoetjes snel opgelost!

Meggie Riesthuis

Snelle levering, goede service

Peter

Zeer tevreden over de levering, winkelbezoek en afspraken die gemaakt kunnen worden. Het is een bedrijf die veel op internet verkoopt maar zich opstelt als een kleine lokale fietsenwinkel met de... Zeer tevreden over de levering, winkelbezoek en afspraken die gemaakt kunnen worden. Het is een bedrijf die veel op internet verkoopt maar zich opstelt als een kleine lokale fietsenwinkel met de bijbehorende service. Kunnen vandaag de dag nog veel bedrijven iets van leren

Nettie van Rossum

Waren wat kleine problemen met de fiets.Ztijn op uiterst vriendelijke en goede manier opgelos

Si de

Fijne communicatie en de service is erg goed.

R. Majoor

Behulpzaam bedrijf. Geven goed informatie.

Tamara Vogelij

Het bedrijf is prima, de gekochte fiets knudde 😔

Sandra

Heel fijn geholpen. Eerlijke informatie, goede prijs kwaliteit. We wonen in de buurt en dag later al opgehaald keurig in elkaar, lekker naar huis gefietst. Echt aanrader. Ik ben heel blij met m'n... Heel fijn geholpen. Eerlijke informatie, goede prijs kwaliteit. We wonen in de buurt en dag later al opgehaald keurig in elkaar, lekker naar huis gefietst. Echt aanrader. Ik ben heel blij met m'n fiets.