S. Z.

Makkelijk bestellen. Klantenservice heeft ons goed geholpen nadat een lampje het niet meer deed.

Rob Vissers

Wij hebben bij voordeelfiets een prachtige elektrisch fiets gekocht, nadat we verschillende zaken hadden bezocht en een paar keer per e-mail contact hebben gehad. Omdat er altijd snel en adequaat... Wij hebben bij voordeelfiets een prachtige elektrisch fiets gekocht, nadat we verschillende zaken hadden bezocht en een paar keer per e-mail contact hebben gehad. Omdat er altijd snel en adequaat werd gereageerd hebben we besloten om de fiets bij voordeelfiets te bestellen. Deze werd snel geleverd en was helemaal naar wens. We genieten er nog iedere dag van:)

Y.Dijkema

Alles volgens afspraak voldaan. Helaas had de fiets kuren, dit is keurig opgelost.

Blom

Alles perfect; gaat gemoedelijk en niet te formeel.

Voordeelfiets

Snelle levering en goede uitleg voor het gebruik van de fiets

Britt Metten

Heel goed!!! Topfiets deze mama maakt kilometers en mijn vriend wilt er nu ook eentje van jullie!!

Poortman E

Zeer vriendelijke eigenaren, zo wil je het graag.

Jacqueline

Wat een geweldig bedrijf, 2 fietsen besteld voor mijn dochters. De bezorging was niet goed gegaan. Contact gehad met Johannes hij had alles binnen 1dag geregeld. Nogmaals bedankt.

Alvaro Ebanks

Heel goed