Rami Al Sakka

Erg goed

Peter Bekaert

Super goed.

Koetzier

Fiets klaar laten maken waarvoor extra kosten voor in rekening werden gebracht. Fiets gekregen en het klaar maken van de fiets bleek afraffel werk.

Reactie Voordeelfiets.nl:

Bedankt voor uw review, enorm vervelend dat u een slechte ervaring heeft met Voordeelfiets. Excuses hiervoor. U heeft hier eerder geen contact over met ons opgenomen. Kunt u contact met ons opnemen... Bedankt voor uw review, enorm vervelend dat u een slechte ervaring heeft met Voordeelfiets. Excuses hiervoor. U heeft hier eerder geen contact over met ons opgenomen. Kunt u contact met ons opnemen zodat we kunnen kijken naar een oplossing?

Danielle van Dokkum

Goede service. Goed bereikbaar. Snel geleverd. Voldoet aan de verwachtingen

S. Mulder

Geweldig advies gecombineerd met een heel ruim assortiment. Afgelopen jaar voor de 5 x een fiets voor onze dochters gekocht bij Voordeelfiets. Wederom werden wij van goed advies voorzien. Onze... Geweldig advies gecombineerd met een heel ruim assortiment. Afgelopen jaar voor de 5 x een fiets voor onze dochters gekocht bij Voordeelfiets. Wederom werden wij van goed advies voorzien. Onze dochter fietst al weer een dikke maand op haar nieuwe fiets en wij hebben geen klachten. Ik weet zeker dat ik hier weer aanklop als we een fiets nodig hebben.

Gerrie Van Doorn

Is een heel goed bedrijf, geeft goede service , en ik kan goed aan de lijn krijgen, en krijgt goed advies en antwoord

Hedwig Jansen

We hadden een elektrische fiets besteld. Die bleek helaas niet meer leverbaar. Uit coulance werd ons een korting aangeboden op de aanschaf van een alternatieve fiets. Vriendelijke klantenservice en... We hadden een elektrische fiets besteld. Die bleek helaas niet meer leverbaar. Uit coulance werd ons een korting aangeboden op de aanschaf van een alternatieve fiets. Vriendelijke klantenservice en behulpzaam.

Arslan

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer negatief, de geleverde fiets is binnen enkele weken kapot gegaan. De reparatie heeft bijna €150 gekost. Wekelijks gaat de ketting los. De enige compensatie die... Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer negatief, de geleverde fiets is binnen enkele weken kapot gegaan. De reparatie heeft bijna €150 gekost. Wekelijks gaat de ketting los. De enige compensatie die we van dit bedrijf hebben gekregen, is een onderdeel van een paar euro’s.

Reactie Voordeelfiets.nl:

Bedankt voor uw review, enorm vervelend dat u onze service als negatief ervaren heeft. Mijn excuses hiervoor. Wilt u contact met ons opnemen? Dan kunnen we hier gezamenlijk nog een keer naar kijken.

Sabine

Prima bedrijf, prima service en prima contact. Ik ben erg tevreden.

Barbara muller

Een goede betrouwbare ervaring gehad met voordeelfiets, van bestellen tot afleveren erg goed geregeld allemaal! De fiets bevalt erg goed en ziet er netjes uit.wij zullen hier snel weer bestellen als... Een goede betrouwbare ervaring gehad met voordeelfiets, van bestellen tot afleveren erg goed geregeld allemaal! De fiets bevalt erg goed en ziet er netjes uit.wij zullen hier snel weer bestellen als dat nodig is!!! Bedankt voordeelfiets!