Installatie van koop of huur in eigen beheer houden. Reeds tweemaal slechte ervaring met externe installatie bureaus .

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Ruime keuze in verschillende merken.

Wat viel u in positieve zin op?

Goede uitleg en kennis van zaken door de adviseur.

Zeer professioneel gemonteerd

Goede montage en afwerking

Toine

Kom je afspraken na en geeft eens een reactie

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Beste, Wat vervelend dat u tot op heden geen reactie ontvangen heeft.
Wellicht kunt u ons mailen om uw vraagstelling naar de juiste afdeling door te zetten.

Bedriegt geen klanten

1. Jullie bedriegen de klanten met een 2-jarig service abonnement (terwijl de cv gekocht is)
2. Zodra de offerte getekend is, zijn de documenten weg. Ik krijg vervolgens een factuur die 150,- duurder is dan de oorspronkelijke offerte. Aan de telefoon word ik afgewimpeld dat de getekende offerte duurder is. Aangezien ik de offerte niet meer kan terughalen, heb ik juridisch geen poot om op te staan.

Bovenstaande riekt naar diefstal. Het onderhoudscontract inclusief de 150,- kost mij maar liefst 500,-. Doe dit bij alle contracten en je wordt gillend rijk. Ik zal er alles aan doen om deze praktijken aan de man te brengen en mensen te stimuleren vooral niet bij volta te kopen.

Wat viel u in positieve zin op?

Enkel de monteurs waren zeer fijn. Verkoper was een hork en het bedrijf dus blijkbaar ook.

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Beste, Dank voor uw review en wat vervelend dat u een nare ervaring heeft en niet tevreden bent met hoe de zaken verlopen zijn. Op de offerte zit een duur van 30 dagen waardoor deze helaas na deze... Beste, Dank voor uw review en wat vervelend dat u een nare ervaring heeft en niet tevreden bent met hoe de zaken verlopen zijn. Op de offerte zit een duur van 30 dagen waardoor deze helaas na deze periode niet meer te openen is. Uiteraard kunt u deze bij ons wel gewoon opvragen. Verder zouden wij u graag willen spreken over het verschil en het service contract. Zou u zo vriendelijk willen zijn contact met ons op te nemen? Wij zouden u graag de offerte als kopie sturen zodat u deze in bezit heeft.

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Wat fijn dat u tevreden bent over de monteur en zijn vriendelijkheid. Klant vriendelijkheid is een belangrijk aspect om onze klanten tevreden te houden. Dank voor de genomen tijd en moeite om een... Wat fijn dat u tevreden bent over de monteur en zijn vriendelijkheid. Klant vriendelijkheid is een belangrijk aspect om onze klanten tevreden te houden. Dank voor de genomen tijd en moeite om een review achter te laten!

Uitleg over Gasketelwet

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Dank voor uw review, wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening en wij hopen u nog jaren goed van dienst te kunnen zijn.

Maessen

Als er een melding is dan.komen ze zo snel mogelijk voor de storing te verhelpen.

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Wij zijn erg blij met uw mooie terugkoppeling! Wij danken u voor de tijd en genomen moeite om deze fijne review te schrijven.

Service

Er wordt netjes gewerkt

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Wauw, wat een ontzettend mooie score. Wij waarderen uw genomen tijd en moeite om deze review te plaatsen enorm en hopen u nog heel wat jaren met plezier van dienst te kunnen zijn!

Thomas

IEDEREN HEEFT ZIJN EIGEN KEUZE

Niks

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Dank voor de genomen tijd en moeite om een review achter te laten. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent.