Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Heel fijn te lezen dat u zo tevreden bent over het werk van de monteur. Wij hopen u nog lang tevreden te kunnen houden met onze service en dienstverlening. Dank voor uw review.

M. Jennekens

Ga zo door

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Zijn gewoon goed

Wat viel u in positieve zin op?

De vakkundige, vriendelijke manier van de hele afhandeling.

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Wij zijn erg blij te lezen dat u zo tevreden bent en wij stellen uw terugkoppeling op prijs.

Goede service

Wat viel u in positieve zin op?

Leuke fijne mensen die ons geholpen hebben!

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Dank voor uw tijd en moeite. Heel fijn te lezen dat u tevreden bent!

Holland

Geeen

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Heel fijn te lezen dat u zo tevreden bent. Wij hopen u nog lang tevreden te kunnen houden met onze service en dienstverlening. Dank voor uw review.

Janssen

Ga zo door toppers.

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Dank voor uw review. Wij zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent en wij danken u voor de genomen tijd en moeite!

Houd vast

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Voltapower app hulp bij installeren

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Dank voor uw review en wij zijn erg blij met deze geweldige score. Wat fijn dat u de tijd en moeite genomen heeft!

M.V

Snel contact en snelle afspraak

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Personeel leren niet te personeenlijk worden na klanten.

Goedemiddag,
Bedankt voor uw reactie.
We vinden het fijn om terug te lezen dat de service voldoet aan uw verwachtingen!

Ari C.

Prima en snelle service.