Bedriegt geen klanten

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

1. Jullie bedriegen de klanten met een 2-jarig service abonnement (terwijl de cv gekocht is)
2. Zodra de offerte getekend is, zijn de documenten weg. Ik krijg vervolgens een factuur die 150,- duurder is dan de oorspronkelijke offerte. Aan de telefoon word ik afgewimpeld dat de getekende offerte duurder is. Aangezien ik de offerte niet meer kan terughalen, heb ik juridisch geen poot om op te staan.

Bovenstaande riekt naar diefstal. Het onderhoudscontract inclusief de 150,- kost mij maar liefst 500,-. Doe dit bij alle contracten en je wordt gillend rijk. Ik zal er alles aan doen om deze praktijken aan de man te brengen en mensen te stimuleren vooral niet bij volta te kopen.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Ervaring van familie/vrienden

Wat viel u in positieve zin op?

Enkel de monteurs waren zeer fijn. Verkoper was een hork en het bedrijf dus blijkbaar ook.

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Beste, Dank voor uw review en wat vervelend dat u een nare ervaring heeft en niet tevreden bent met hoe de zaken verlopen zijn. Op de offerte zit een duur van 30 dagen waardoor deze helaas na deze periode niet meer te openen is. Uiteraard kunt u deze bij ons wel gewoon opvragen. Verder zouden wij u graag willen spreken over het verschil en het service contract. Zou u zo vriendelijk willen zijn contact met ons op te nemen? Wij zouden u graag de offerte als kopie sturen zodat u deze in bezit heeft.

Score voor Volta Limburg CV-ketels: 0.5/5