Wim Smeets

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Heel fijn te lezen dat u zo tevreden bent. Wij hopen u nog lang tevreden te kunnen houden met onze service en dienstverlening. Dank voor uw review.

Hamers R.

M. Liu

Nvt

None

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

How nice of you to fill in these forms. We appreciate your opinion and we thank you for your time!

Janssen

Afspraak was tussen 8.30 en 12.00 uur fijner is als dit wat preciezer was

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Beste, dank voor uw review. Wij begrijpen dat dit een erg groot tijdsblok is en dit niet altijd even goed uit komt echter is het voor ons helaas niet haalbaar een preciezer tijdstip door te geven... Beste, dank voor uw review. Wij begrijpen dat dit een erg groot tijdsblok is en dit niet altijd even goed uit komt echter is het voor ons helaas niet haalbaar een preciezer tijdstip door te geven gezien er vaak afspraken voor en na gepland worden. Omdat deze afspraken kunnen uitlopen en hier ook reistijd tussen zit die wij niet altijd in de hand hebben kunnen wij helaas geen precieze tijd aangeven. Wellicht is het in het vervolg een idee om te vragen of de monteur u een halfuur of uur van te voren belt. Zo hoeft u uiteraard niet een hele ochtend of middag thuis te wachten. Wij hopen op uw begrip en danken u voor uw feedback!

Alfons Pijls

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Dank voor uw review, wij zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent en hopen u nog vele jaren van dienst te kunnen zijn!

Verouden

Goedemiddag.
Wat fijn dat we telkens service verlenen naar tevredenheid! daar zijn we erg trots op!

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Bedankt voor het bericht!
We helpen u graag verder!