Meteen na installatie contact opnemen met de klant om thuisafspraak te maken voor nalopen installatie en om advies te krijgen voor optimale werking warmtepomp. Immers, een warmtepomp werkt toch net... Meteen na installatie contact opnemen met de klant om thuisafspraak te maken voor nalopen installatie en om advies te krijgen voor optimale werking warmtepomp. Immers, een warmtepomp werkt toch net iets anders dan een CV alleen.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Prijs/kwaliteit, meedenken.

Wat viel u in positieve zin op?

Aanpassing van aanleg leiding buitenunit warmtepomp naar de CV. Dat was echt geweldig.

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Wat fijn dat u goed geholpen bent en tevreden! Wij zullen uw feedback in acht nemen en dit intern zeker bespreken. Dank voor de genomen tijd en moeite.

Margreet Nijbroek

Ga zo door

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Heel fijn te lezen dat u zo tevreden bent. Wij hopen u nog lang tevreden te kunnen houden met onze service en dienstverlening. Dank voor uw review.

Miriam Kurvers

Snel en prima geholpen

Keep up the good work.

Nvt

Wel aanbevelen ivm met onderhoud / service door jullie en relatief goed maand huur bedrag

Wat viel u in positieve zin op?

Geen poes pas monteurs doen wat ze moeten doen op een goede vriendelijke manier na afloop alles zag keurig uit

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Dank u voor de mooie score. Wij zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent over het werk van de monteurs.

molhoek

Nee

tevreden over de plaatsing en advies

kennis en kunde monteur

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Wat fijn dat u tevreden bent, wij danken u voor de genomen tijd en moeite.

Ga zo door

Debeij

Zo doorgaan.

Nee

Wat viel u in positieve zin op?

Op tijdvoor de afspraken en alles netjes achter gelaten.

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Een hele mooie score, dank voor uw terugkoppeling. Wij danken u voor de genomen tijd en moeite.

De installatie van de app was effe onduidelijk, maar nog aanvullende info ontvangen.

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Dank voor deze mooie score, wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent en hopen u in de toekomst tevreden te kunnen houden!