De Volksuniversiteit heeft een schitterend pand dat centraal gelegen is. De verschillende lokalen zijn goed bereikbaar. Goed aanbod van cursussen. Kantine voor tijdens de pauze is ook goed. Fijn dat... De Volksuniversiteit heeft een schitterend pand dat centraal gelegen is. De verschillende lokalen zijn goed bereikbaar. Goed aanbod van cursussen. Kantine voor tijdens de pauze is ook goed. Fijn dat er een keuze gemaakt kan worden tussen gezette koffie die door een vriendelijke medewerker wordt ingeschonken of koffie uit een uitstekende machine.

Francoise

Iedereen is super behulpzaam met alles. Super goede lessen, naast de taallessen wordt er ook zorggedragen dat er een goede sfeer in de groep ontstaat. Het zijn echt leuke avonden hierdoor geworden.

R. Hoffmann

Goed programma, goede faciliteiten en goede docenten.

Werd accuraat gereageerd.

Hannie

Erg tevreden over Volksuniversiteit Utrecht. Er zou geen vervolgcursus Grieks komen in Nieuwegein omdat de groep te klein was. Voor velen van ons was Utrecht geen optie. Teveel reistijd, geen... Erg tevreden over Volksuniversiteit Utrecht. Er zou geen vervolgcursus Grieks komen in Nieuwegein omdat de groep te klein was. Voor velen van ons was Utrecht geen optie. Teveel reistijd, geen parkeermogelijkheden enz. We legden het probleem voor aan de VU. Er werd meegedacht en in september kunnen we aan ons derde jaar Grieks beginnen in Nieuwegein!

Prima organisatie!

Prettige plek, goede docent, leuke klas

Hele goede ervaring. Prettige, mooie locatie, hele interessante cursus.