Vleugels

Hannah

Heel fijn en voelt zeer betrouwbaar

Bedankt Hannah!

Geert-Jan Balvert

Gewoon heel goed. Heel professioneel, prettig en de therapeut is goed bij zichzelf.

Reactie Vleugels:

Bedankt Geert-Jan. Mooi om te lezen!

Ivet Sevincsoy

Heel professioneel, liefdevol en met diepe wijsheid

Bedankt Ivet!

Hayet Ahbarouch

Ik heb me onlangs voor een proefsessie aangemeld en dat beviel direct heel goed:

- Mondi legt alles helder uit
- Fijne locatie, goed bereikbaar en je kan op diverse tijden terecht....

- Mondi legt alles helder uit
- Fijne locatie, goed bereikbaar en je kan op diverse tijden terecht.
- Mijn klachten verminderden gelijk al aanzienlijk!

Ik heb al ruim 4 jaar last van onverklaarbare doch stevige pijn aan nek, schouder en arm/hand links. Ik heb besloten voor een rittenkaart te gaan, in de hoop dat het helpt bij voor langere tijd.

Reactie Vleugels:

Bedankt voor de mooie review Hayet!

Patrick

Net eerste consult en dat was heel goed bevallen.

Maya Khouw

Vleugels is het bedrijf van mijn partner en schoonmoeder. Misschien ben ik bevooroordeeld door mijn persoonlijke band met deze personen, Ik zal zeker aanbevelen om bij Mondi en Francine in... Vleugels is het bedrijf van mijn partner en schoonmoeder. Misschien ben ik bevooroordeeld door mijn persoonlijke band met deze personen, Ik zal zeker aanbevelen om bij Mondi en Francine in behandeling te gaan. Ik heb meerdere keren een consult gehad bij Francine, en zij heeft altijd mijn 'problemen' op kunnen lossen met haar kennis en ervaring als homeopaat en kinesioloog.
Zelfs met klachten waar reguliere zorg niet bij kan helpen biedt homeopathie een uitkomst. Ze heeft onder andere geholpen bij ontstoren van inentingen en oxytocine, ijzer tekort, eczeem en griep. Daarnaast heb ik ook altijd veel gehad aan haar kennis over voeding en supplementen.
Cryo sessies zijn altijd direct effectief gewest. Wanneer ik mij niet fit voelde, last van mijn rug had of spierpijn, deed ik een sessie bij Mondi en was ik direct weer fit. Naast mijn eigen ervaring hoor ik zo veel positieve reacties over Cryotherapie. Ik zou het iedereen aanraden om een keer te proberen!

Susan

Tijdens mijn ademsessie bij Mondi voelde ik me door hem zeer goed ondersteund /bijgestaan. Hij was duidelijk in zijn uitleg, stelde me op mijn gemak, was tevens doortastend in z’n aanpak en kon... Tijdens mijn ademsessie bij Mondi voelde ik me door hem zeer goed ondersteund /bijgestaan. Hij was duidelijk in zijn uitleg, stelde me op mijn gemak, was tevens doortastend in z’n aanpak en kon lekker ‘trommelen’. Dit alles maakte dat ik een heel oud trauma heb durven aankijken /ervaren met alle positieve gevolgen van dien. Nogmaals heel veel dank hiervoor! ??

Reactie Vleugels:

Bedankt voor de mooie review Susan!

Fiona’s Crystals

Aardig en kalmerend

Top, bedankt Fiona!

Priscilla

Zeee prettige ervaring met de cryotherapy. Heldere uitleg over de effecten en het proces. De ruimte is licht en ruim en voelt heel welkom. Mondi heeft een rustige uitstraling en roept vertrouwen op.

Reactie Vleugels:

Bedankt voor de mooie woorden Priscilla! Zeer gewaardeerd.

Annette Gerritsen / De Letselschadepsychologen

Heel prettig, altijd bereikbaar en bereid om mee te denken.

Reactie Vleugels:

Bedankt Anette. Heel fijn!