Vleugels

Nina

Bij Vleugels krijg ik professionele begeleiding bij mijn sportprestatie en herstel met cryo, hbot en infraroodsauna. Ze denken graag mee in mijn wensen en maken het passend in de wekelijkse Bij Vleugels krijg ik professionele begeleiding bij mijn sportprestatie en herstel met cryo, hbot en infraroodsauna. Ze denken graag mee in mijn wensen en maken het passend in de wekelijkse
planning. Tot slot zijn ze heel erg gastvrij.

Antal Santcroos

Jaren terug had ik een hele goede ervaring helaas nu minder In de informatie die ik kreeg werdt mij niet verteld dat na de proefsessie voor de Hyperbare zuurstoftherapie vervolgsessies alleen zin... Jaren terug had ik een hele goede ervaring helaas nu minder In de informatie die ik kreeg werdt mij niet verteld dat na de proefsessie voor de Hyperbare zuurstoftherapie vervolgsessies alleen zin hebben als minimaal 15 sessies afgenomen worden en dat 3 keer per week Ik was in de veronderstelling dat als het beviel ook bedoeld was om sporadisch een losse sessie te nemen De begeleiding uitleg hygiëne en inrichting van de ruimte was wel heel goed Tevens kon ik na 1 sessie al merken wat de therapie in positieve zin doet Besloot om oom de Cryotherapie te proberen op een andere dag De kamer was verwaarloosd had duidelijk een opknapbeurt nodig op de lichtkoepels zaten vlekken Ook was het volgepropt met oa een infrarood sauna voor klanten Ik zag ook een douche cabine met stoom functie Deze was niet aangesloten en voor privé gebruik omdat er thuis geen plek is Zeer amateuristisch Klant uitsluiten voor een welness stoom behandeling er zelf wel gebruik van maken en de al verwaarloosde ruimte volproppen Tevens is het logisch eerst een ruimte opknappen dan apparaten plaatsen De behandeling merkte ik bijna niks van omdat ik erg onzeker ben durfde ik dit niet te zeggen Ondanks alles beveel ik Vleugels aan omdat het hele lieve mensen zijn met een goede intentie die het beste willen voor de klant daarom geef ik ook deze kritiek

Hallo Antal,
Bedankt voor de positieve aanbeveling!
Hallo Antal,
Bedankt voor de positieve aanbeveling!
We hadden net een kleine lekkage gehad in de cryo-ruimte en daardoor beschadiging aan het plafond. Dit wordt gelukkig alweer gerepareerd. Ik denk dat je daar op doelt. De "vlekken" op de lichtkoepels zijn kalk om zonlicht te weren. Verder zei je dat je de hyperbare zuurstof therapie af en toe voor de "fun" wilde doen. Het is echter een serieuze behandeling die we inzetten om de levenskwaliteit te verbeteren. De behandeling is vooral werkzaam als het als een kuur wordt ingezet. Je gaf ook aan je gelijk beter beter te voelen na de cryotherapie behandeling en hebt er gelijk nog 1 gepland. Ook heb ik gezegd dat het een kleine kans is dat je gelijk verbetering merkt na de proefbehandeling. Al met al heb ik het gevoel dat je een aantal dingen niet helemaal goed hebt begrepen. Als je verder opheldering wilt hoor ik uiteraard graag van je.

Mauri Barnabei

I had a great experience with the hyperbaric oxygen therapy. The treatment felt safe and it really helped with my issue on the jaw bone. Thanks Mondi for the thoughtful and professional care!

Thanks Maurizia!
I truly appreciate your review!

Claudia

Perfect: not only because Cryotherapy helps for my particular condition, also the professional explanation when you come for the first time and the treatment when you keep going on a regular basis.

Thanks Claudia!
I appreciate this very much!

Floris van Vugt

Mondi heeft me goed door de sessies van de hyperbare zuurstoftherapie heen geholpen. Verder heeft hij heel veel kennis op het gebied van de hyperbare zuurstoftherapie.. aanrader!

Reactie Vleugels:

Bedankt Floris. Zeer Gewaardeerd!

Rishma

Er heerst een fijne huiselijke sfeer bij Vleugels. Gecombineerd met professionaliteit, een dienstverlenende houding en maatwerk, heeft Vleugels mij een uitzonderlijke ervaring bezorgt.

Hyperbare zuurstof therapie heb ik bijna alle werkdagen voor bijna twee maanden ondergaan. Gevolg hiervan is dat ik meer energie heb gekregen. Hierdoor kan ik mijn overige klachten zoals pijn beter aan.

Bedankt Rishma!

Sean

Als post-covid patient een zeer fijne ervaring gehad. De cryotherapie sessie hebben er voor gezorgd dat mijn lichaam op een natuurlijke wijze weer aan het werk is gegaan. Tevens heeft het mij een... Als post-covid patient een zeer fijne ervaring gehad. De cryotherapie sessie hebben er voor gezorgd dat mijn lichaam op een natuurlijke wijze weer aan het werk is gegaan. Tevens heeft het mij een boost gegeven in het vertrouwen van wat mijn lichaam allemaal aan kan.

Vincent

Een adembenemende ervaring! Werkelijk geweldig en bijzondere ervaring.

Meike

Ik heb al ruim 2 jaar long covid. Cryotherapie geeft me het gevoel dat mijn lichaam weer even kan "opladen". Het is echt super fijn. De ademsessie hielp mij verder met stressverwerking, wat me een... Ik heb al ruim 2 jaar long covid. Cryotherapie geeft me het gevoel dat mijn lichaam weer even kan "opladen". Het is echt super fijn. De ademsessie hielp mij verder met stressverwerking, wat me een heel rustig gevoel gaf.

Lizanne

Liefdevol en Zuiver