Vleugels

Joke Pronk

‘Vleugels’ …… wat een toepasselijke naam. Na mijn bezoek bij Francine verliet ik de fijne ruimte op vleugels. Een fijn gesprek waar ik heel veel in kwijt kon en waar goed werd geluisterd en... ‘Vleugels’ …… wat een toepasselijke naam. Na mijn bezoek bij Francine verliet ik de fijne ruimte op vleugels. Een fijn gesprek waar ik heel veel in kwijt kon en waar goed werd geluisterd en geanalyseerd wat ik de komende tijd nodig heb om te herstellen zowel mentaal, emotioneel en fysiek. Francine zei aan het einde van het consult ‘Je weet niet wat je meegemaakt, de mist verdwijnt uit je hoofd’ Dit is mijn mantra.
Ook een sjamaanse ademsesssie gedaan bij Mondi. Na een uitgebreide uitleg heb ik het ondergaan met fijne muziek en veel zorg en aandacht van Mondi. Was een goede ervaring. Heb er zeker een paard dagen baat bij gehad. Dank jullie wel voor het mooie centrum. Joke Pronk

Oruc

Ben zeer te vrede!

Julian Posda

In een woord, het was geweldig! De ademsessie ervaarde ik als zeer intens op een hele goede manier, ik voelde letterlijk de spanning wegvloeien uit mijn lichaam en ik raakte in een soort van... In een woord, het was geweldig! De ademsessie ervaarde ik als zeer intens op een hele goede manier, ik voelde letterlijk de spanning wegvloeien uit mijn lichaam en ik raakte in een soort van trance. Na de ademsessie voelde me ik als herboren, ik moest keihard lachen en voelde me gelukkig, opgewekt en vrij van spanning. Het eerste wat het me opviel was dat Mondi zo ontzettend gezond eruit ziet, hij straalt "gezondheid" uit en daarom voelde het gelijk vertrouwd. Zijn begeleiding ervaarde ik als heel prettig en doelgericht.

Julian Posada

I.luppe

Betrokken, professioneel

Pam

Goeie voorlichting en begeleiding top

Aurora van den Berg

Liefdevolle, kundige begeleiding

Reactie Vleugels:

Bedankt Aurora, Heel fijn om te lezen!

Frieda Schröter

Belast met slapeloze nachten en reumatische berichtjes, niet meer echt in staat mijn eigen eten t bereiden was ik op kant en klaar maaltijden aangewezen

Mijn arts gaf me een recept voor...

Mijn arts gaf me een recept voor slaap pillen , maar zelf had ik de mening boven een bepaalde leeftijd. (was toen 70) geen slaapmiddelen te moeten nemen , was al niet zo,n pillenslikker (natuurgeneeswijze)
Dus ik vroeg Jozee (waar ik altijd mijn hartje kon luchten) of ze geen homeopathie wist, zelf had ik geen internet, dus zij Googlede voor me en kwam met Vleugels (Francine Westerduin, klassiek homeopathie/kinesioloog) op de proppen, Elandstraat, om de hoek zowaar !
N een uitgebreide intake, een zog. Reinigingskuur/voedingsadvies, herinner me véél ? citroen moest ik overstappen op biologisch eten en geen vlees meer....en héél wonderbaarlijk kreeg ik al behoorlijk snel het gevoel in vooral mijn handen terug wat me in staat stelde mijn eigen potje te koken, zelf mijn boodschappen weer te doen ( met n helpend handje her en der)
Een tamelijk strikt dieet waar vooral de suiker, zuivel, koffie en nog twee dingen het moesten ontgelden...Behoorlijk strikt MAAR ik voelde heel duidelijk het voordeel ervan & dan is het niet zo moeilijk om vol te houden wat ik tot nu toe in VOLLE gezondheid en Vreugde doe....77 jaar oud.... DANKJEWEL Francine Frieda ??

Reactie Vleugels:

Bedankt voor de mooie review Frida. Wordt erg gewaardeerd :)

Hanane Ezzerouali

Was eerst voor me zoontje begonnen zag gauw resultaat bij hem nu is het hele gezin ermee begonnen

Reactie Vleugels:

Heel fijn om te horen. Bedankt voor de mooie review!

Z.Chotekhan

Ben erg tevreden

Bedankt!

Mascha Custers

Super! Francine is zeer kundig en betrokken. Ze luistert oprecht naar je. Ik voel me enorm gehoord en gezien door haar.

Reactie Vleugels:

Heel fijn om te horen Mascha! Bedankt!