Algemene indruk site

Duidelijk, klantvriendelijke emails

van den Broek

Vakkundig advies, goed op de hoogte aan de telefoon, snelle afwikkeling

Eigenlijk geen, alleen dat een enorme pallet voor het leveren van vijf pakketjes tegels wat overdreven leek.

ze hadden de tegels die ik zocht

familie in Amersfoort

Heel positief

ondanks online aankoop toch het gevoel van persoonlijk contact (zowel per mail als telefoon); alle contacten incl. met de chauffeur verlopen erg prettig en vriendelijk; bedrijf denkt mee met de... ondanks online aankoop toch het gevoel van persoonlijk contact (zowel per mail als telefoon); alle contacten incl. met de chauffeur verlopen erg prettig en vriendelijk; bedrijf denkt mee met de gewenste levertijd en zoekt oplossing, grote plus voor de chauffeur: ondanks nog wat sneeuw en lastige bereikbaarheid van onze voordeur, gezocht naar mogelijkheid om ze bij de deur af te leveren

Nvt

Bestellen ging gemakkelijk online. Telefonisch contact om levering af te spreken. Prima dus. Kort voor levering ook contact met de chauffeur.

Beter om zware tegels op twee pallets te vervoeren. Nu helaas een doos met gebroken tegels.

Voskuil

Duidelijke site, snel antwoord op vragen

Goede duidelijke site

Heel overzichtelijk en snel

Heldere communicatie zowel via de mail als telefonisch

Ruime keuze, prettige website, makkelijk bestellen en betalen. Ook de nabestelling telefonisch goed geregeld.

Veel variëteiten, in verschillende prijsklassen. Bestellen en betalen gaat soepel. Ook telefonisch goed contact te krijgen. Bezorger komt de afspraken goed na.

Website was niet altijd goed bereikbaar, onduidelijk wat daar de oorzaak van was.

Top!

Telefonische ondersteuning bij de website is top! Ik kreeg gelijk de informatie die ik nodig had om mijn bestelling te plaatsen

Art. nrs of namen vermelden bij de foto's op de site

Goed. Aanbevelingswaardig