Algemene indruk site

Bontekoning

Goede communicatie vooraf voor levering

Reageren als wij u melden als er kapotte tegels zijn aangekomen
Wij hadden gebroken tegels.
Hebben u dat gemeld maar is niet op gereageerd.
Dat is jammer.

Doet er niet toe

Uitstekend

Duidelijke communicatie m.b.t levering

ik had graag meteen een bestel/betaalbevestiging ontvangen maar deze ontving ik pas 1of 2 dagen later.

van Hal

berichtgeving

nee

N.Pool

Super, prima communicatie, goede adviezen, belofte 's volgens bestellingen komen ze na (echte friezen). Snelle levering en felibele afhaal mogelijkheden.

Persoonlijke contact, vriendelijk te woord gestaan. Het geven van adviezen over materialen. korte levertijden.

Douwe Egberts koffie automaat in de winkel.

ik heb particulier besteld

Bestellen ging prima. toen ik ontevreden was over het geleverde en dat uitte via telefoon en e-mail sloeg de stemming om en ter het een grimmig wielles-nietes spelletje

Ik kan niks positiefs zeggen over een bedrijf dat misleidende foto's plaatst en verontwaardigd reageert als ze daarop aangesproken worden.

De tegel die ik besteld heb werd op de site aangeprezen als 'authentiek'. Het bleek een print van een oude tegel te zijn (een print van iets is per definitie niet authentiek). Toen ik daarover mijn... De tegel die ik besteld heb werd op de site aangeprezen als 'authentiek'. Het bleek een print van een oude tegel te zijn (een print van iets is per definitie niet authentiek). Toen ik daarover mijn teleurstelling uitte werd ik toegesproken op een uiterst onsympathiek 'ach-mevrouwtje-wat-weet-u-ervan' toontje.

Reactie Vlagsma Tegelwalhalla:

We vinden het erg jammer dat u ons niet de kans hebt gegeven om een toelichting te geven, maar direct na uw klacht de verbinding heeft verbroken. Als u om welke reden dan ook ontevreden bent over uw... We vinden het erg jammer dat u ons niet de kans hebt gegeven om een toelichting te geven, maar direct na uw klacht de verbinding heeft verbroken. Als u om welke reden dan ook ontevreden bent over uw bestelling heeft u uiteraard het recht om de order te retourneren. Wij vinden dat we geen misleidende foto's of teksten hebben geplaatst op onze site. Onze tegels zijn keramisch (absoluut niet poreus), onderhoudsvrij en de patronen zijn authentiek. We betreuren het dat u ons daarin niet vertrouwt.

Heemskerk

Prima, maar alleen info mis ik , wat voor onderhoud gepleegd moet worden op mijn bestelde tegel .Bijv in oliën ( Vives Laverton Turgis Octogone )ter bescherming buiten??
Voor de rest tevreden...
Voor de rest tevreden hoor....

snelle levering

Bijlage erbij voor eventuele onderhoud tbc de tegels

San

Heel erg prettig en vriendelijk

Fijne communicatie, snelle levering en persoonlijke aandacht.

Die heb ik niet.

R. de Boer

Snel en volgens afspraak

Ingeborg

Scherpe prijzen en een top service

Ook als ze niet zelf de tegel hebben in de winkel of op de site weten ze hem voor een goede prijs te leveren

de persoonlijke service komt onvoldoende tot zijn recht op de site

Elsinga

Uitstekend