Algemene indruk site

Sanne

Prima, site is gemakkelijk te bedienen.

Uitgebreide informatie bij de tegels is erg prettig (voegbreedte etc).

Met meer foto's van de tegels in verschillende omgevingen en een foto van een losse tegel achter een witte achtergrond oid is het gemakkelijker om een beeld te krijgen van de kleuren van de tegels,... Met meer foto's van de tegels in verschillende omgevingen en een foto van een losse tegel achter een witte achtergrond oid is het gemakkelijker om een beeld te krijgen van de kleuren van de tegels, dit zou ze keuze tussen verschillende kleuren sterk vergemakkelijken.

Heel goed.

Snel gebeld worden, nadat we de order hadden geplaatst. Snelle levering.

afspraken mbt levering duidelijk en goed nagekomen

Jan Kok

Makkelijk en snel

duidelijke omschrijving, telefonische vraag snel beantwoord

Toevoegen aantal tegels in een verpakking zou makkelijk zijn

De bezorgtijd in de mail (11.00-13.00 u.) stemde niet helemaal overeen met de sms van de transporteur (10.00-12.00u.). Ik kon gelukkig op tijd thuis zijn toen ik de sms las, maar het was wel even... De bezorgtijd in de mail (11.00-13.00 u.) stemde niet helemaal overeen met de sms van de transporteur (10.00-12.00u.). Ik kon gelukkig op tijd thuis zijn toen ik de sms las, maar het was wel even spannendof ik het zou redden.

Reactie Vlagsma Tegelwalhalla:

Bedankt voor uw opmerkingen, wij zullen dit afstemmen met onze transporteur. Het komt inderdaad wel eens voor dat er door omstandigheden (druk verkeer, vertraging bij andere klanten) afgeweken wordt... Bedankt voor uw opmerkingen, wij zullen dit afstemmen met onze transporteur. Het komt inderdaad wel eens voor dat er door omstandigheden (druk verkeer, vertraging bij andere klanten) afgeweken wordt van de oorspronkelijke bezorgtijd.

Leen

Via de telefoon fijn geholpen bij het uitzoeken en inmeten van de tegels.

Contact onderhouden met klant.

Ik koos mooie zwart/witte tegels van 39,95 pm.
Op de site staan deze op een afbeelding in een washok waardoor ik dacht is het dan niet chique genoeg voor mijn woonkamer/hal.

Mario vd Langkruis

Heel erg goed

Mooi product , prijs viel me mee en contact was super.

Tegels online kopen is altijd moeilijk, hoewel de foto's toch wel heel goed waren kan dit altijd beter.

Mooie tegels, heldere info, prima service!

Helder

Het verzoek om een snellere levertijd werd meteen ingewilligd. Erg blij ermee

nee

Keurig op de hoogte gehouden, werd even gebeld voor een leverafspraak toen de tegels binnen waren. Nog een sms gehad met wanneer ze precies kwamen.