Algemene indruk site

Heel mooie tegels , wel een aantal kapot bij aankomst. verpakking had beter gekund ( ipv prop plastic er bovenop in buitendoos)

Reactie Vlagsma Tegelwalhalla:

Tegels zijn een kwetsbaar product en tijdens transport kan er helaas altijd breuk ontstaan. We horen daarom graag direct na levering of er breuk is, zodat we dit ook weer snel kunnen oplossen.

Zimmerman

Voldoende

Levertijd

Reactie Vlagsma Tegelwalhalla:

Helaas komt het af en toe voor dat orders vertraging oplopen omdat de fabriek op dat moment geen voorraad heeft. Wij proberen altijd de tegels zo snel als mogelijk naar Nederland te halen. We zullen... Helaas komt het af en toe voor dat orders vertraging oplopen omdat de fabriek op dat moment geen voorraad heeft. Wij proberen altijd de tegels zo snel als mogelijk naar Nederland te halen. We zullen zeker kritischer kijken naar de verschafte informatie richting u als klant en waar mogelijk verbeteren.

Eenvoudig en makkelijk te bestellen

vriendelijk, en goed meenemen in bestel/lveringproces

Uitstekend

snel

nee

ik vond het heel prettig persoonlijk gebeld te worden om de aflevering af te stemmen

W. Roeper

Heel goed

goede service bij het ophalen.

M vd Pol

Snel antwoord. Telefoontje gekregen toen de bestelling klaar lag. Top!

Prima! Leuke tegels, die ik nergens aan anders kon vinden. Ook was het mogelijk om een kleine hoeveelheid te bestellen.

Bijzonder aanbod